شناسه خبر : 34730 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: بودجه عملیات بیابان‌زدایی در کشور سال گذشته ۷۵۸۰ میلیارد ریال بود و در سطح ۱۲۷ هزار هکتار در ۲۲ استان عملیات بیابان‌زدایی انجام شد اما بودجه امسال این عملیات کاهش یافته است و به حدود ۲۶۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

ایرنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بنده استعفا نداده‌ام و همچنان به فعالیت خود برای مهار اپیدمی کرونا ادامه می‌دهم.

مهر: رئیس پلیس فتا ناجا گفت: با هر گونه اقدام شرط‌بندی و قمار در شبکه‌های اجتماعی و فضای سایبری به‌شدت برخورد می‌شود که تاکنون در این زمینه ۳۰ هزار سایت بسته شده است.

ایلنا: اصغر جهانگیر، رئیس سابق سازمان زندان‌ها در تشریح گزارش عملکرد شش ساله خود در این سازمان گفت: ۱۳ پایگاه سلامت در سال ۹۴ و بانک ژنتیک زندانیان در سال ۹۵ ایجاد شد و در حال حاضر ۵۲ هزار نفر در این بانک ثبت شده‌اند.

فارس: ساخت‌وساز در پلاسکو به‌سرعت در حال انجام است اما تاکنون پروانه صادر نشده است. شهردار منطقه ۱۲ اعلام کرد: ظرف یک تا دو ماه آینده پروانه ساختمانی صادر می‌شود.

ایرنا: سازمان نظام پرستاری اعلام کرد: دو بحران همزمان شامل کمبود پرستار و اپیدمی کرونا سلامت مردم را تهدید می‌کند و لازم است استخدام پرستاران، پرداخت معوقات و اصلاح نظام پرداخت اجرایی شود.

مهر: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مافیاهای زباله می‌آیند و باعث زمین خوردن طرح‌های اصلاحی می‌شوند، باید مراقب این نفوذها بود و نگذاشت آنها به هدف شوم خود برسند.

فارس: روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: برج میلاد پس از چهار ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از روز یکشنبه اول تیر بازگشایی می‌شود.

ایرنا: شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور که پیشتر دومرتبه محکومیت محمدعلی نجفی به قتل عمد را نقض کرده است، برای مرتبه سوم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

مهر: رئیس پلیس تهران گفت: طرح ناظر یک که همان ارسال پیامک‌های کشف حجاب برای برخی مالکان خودرو است کاملاً با هماهنگی دستگاه قضایی در حال اجراست.

ایلنا: رئیس دانشگاه جندی‌شاپور اهواز ادعای گم شدن ۱۱ هزار تست کرونا در خوزستان را کذب محض دانست.

فارس: معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: 7200 واحد گردشگری برای دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی ثبت‌نام کرده‌اند.

 ایرنا: دبیر شورای ملی توسعه و نظارت بر مراکز پذیره‌نویسی اهدای سلول‌های بنیادی خون‌ساز غیرخویشاوند و بانک‌های خون بند ناف گفت: با اهدای سلول‌های بنیادی خون‌ساز می‌توان جان بسیاری از بیماران صعب‌العلاج را نجات داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها