شناسه خبر : 34491 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد که احتمال قریب‌الوقوع موج دوم شیوع ویروس کرونا برای بسیاری از کشورها وجود دارد.

ایرنا: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به نیاز اطلاعاتی پلیس به داده‌های مکان‌محور، نقشه‌های نرم‌افزاری و اطلس پویای جرم، گفت: تدوین اطلس جرائم مواد مخدر یکی از ضروریات پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

فارس: رئیس کانون کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بلاتکلیفی افزایش حقوق بازنشستگان سه‌ماهه شد، گفت: درخواست ما افزایش 41درصدی حقوق بر اساس نرخ تورم است.

ایلنا: یک قلاده روباه در حالی که از ناحیه دست مجروح و دچار خونریزی شده بود پس از ورود به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان پشت درب مرکز Eoc منتظر کمک نشسته بود که توسط نجاتگران پایگاه جهت درمان و رهاسازی تحویل عوامل دامپزشکی و محیط زیست شد.

ایسنا: وزیر بهداشت تاکید کرد: مهار کرونا حاصل مرحمت الهی، همدلی و همراهی تمام دستگاه‌ها و اتحاد همه مردم ایران است؛ این وفاق را آلوده نفاق، تفرقه و سیاست‌زدگی نکنیم .

تسنیم: نوزاد تازه متولدشده‌ای که در سطل زباله رها شده بود توسط تکنسین‌های اورژانس نجات یافت.

ایرنا: رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به آغاز فصل گرما و تبخیر بالای آب در حوضه آبریز دریاچه، گفت: با وجود این وسعت دریاچه ارومیه به سه هزار و ۲۳۹ کیلومترمربع رسیده و نسبت به چند هفته گذشته تغییر چندانی نکرده است.

فارس: سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به زلزله 2 /5ریشتری شهر گچساران در مورد وضعیت زلزله در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۲۳ روستا با 865 خانوار و ۳۳۳۲ نفر تحت تاثیر زلزله قرار گرفتند ولی خسارت جانی به بار نیامد.

ایسنا: مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران بر این موضوع تاکید دارد که ملخ‌ها به شهر تهران نرسیدند و هجوم آنها به جنوب شرق استان تهران هم اتفاقی است که هر سال رخ می‌دهد.

تسنیم: معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری امتحانات دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان هنگام ورود به مدرسه نباید تجمع کنند.

ایلنا: مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر در شش استان در حال انجام است، گفت: تاکنون تست کرونای ۲۶ معتاد متجاهر در این استان‌ها مثبت اعلام شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها