شناسه خبر : 33521 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: در پی کشف بسته‌ای مشکوک در محدوده میدان تجریش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد که بررسی‌های انجام‌گرفته نشان داد که بسته یافت‌شده دارای هیچ مشکلی نیست.

فارس: رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت:‌ 25 هزار کلاس درس در حالی با بخاری نفتی گرم می‌شوند که علمک گاز به مناطق آنها نرسیده است.

فارس: در پی انتشار فیلم موهن منتشرشده از سوی چند جوان ناآگاه در تهران، دادستان تبریز طی مکاتبه‌ای با دادستان تهران ضمن اعلام جرم علیه آن چند نفر، درخواست دستگیری و استرداد عاملان این حرکت زشت را به منظور محاکمه در تبریز صادر کرد.

تسنیم: در ادامه رسیدگی به پرونده سحر تبر، که به‌واسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب مخاطب در صفحه اینستاگرام خود می‌کرد، تعدادی از افرادی که او را تشویق به این کار می‌کردند نیز تحت پیگرد قرار گرفتند.

ایسنا: ابوالفضل مجنونی عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی آب دانشگاه تبریز گفت: اگر رسیدن به حجم آب تراز اکولوژیک را احیا در نظر بگیریم تاکنون حدود 13 درصد از برنامه احیای حجمی دریاچه ارومیه محقق شده است و در واقع دریاچه ارومیه نمرده و زنده نگه داشته شده است.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

ایرنا: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان خاش و کشف یک تن و ۹۸۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

ایرنا: واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران-شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان بامداد روز سه‌شنبه گذشته ۱۰ کشته و ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

ایرنا: سخنگوی نیروی انتظامی گفت: امیرحسین مقصودلو معروف به «تتلو» به درخواست پلیس اینترپل ایران و با همکاری پلیس ترکیه بازداشت شد.

ایسنا: شهردار تهران گفت: حمایت شهرداری تهران از جشنواره فیلم فجر در راستای اهداف مدیریت شهری است.

فارس: رئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت:‌ در حال حاضر 350 نفر در نوبت اعزام به مدارس ایرانی خارج از کشور هستند و بر این اساس امسال آزمون اعزامی معلمان ایرانی برگزار نمی‌شود.

تسنیم: دادگاه عالی انتظامی قضات با ارسال نامه‌ای به کانون وکلای دادگستری مرکز، خواستار حذف نام شش نفر از کاندیداهای انتخابات هیات‌مدیره این کانون شد که نام رئیس فعلی این کانون نیز در این لیست به چشم می‌خورد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها