شناسه خبر : 32960 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایلنا: کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در ارتباط با تصمیم اخیر مشاور عالی وزیر بهداشت که فرزند خود را به عنوان دستیارِ خود (دستیار ویژه مشاور عالی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) منصوب کرده است، گفت: نامه منتشره در این باره صرفاً یک ابلاغ انشایی است و ماهیت سازمانی ندارد.

مهر: محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات ایران از دفع یک حمله سازمان‌یافته علیه زیرساخت‌های «دولت الکترونیک» ایران خبر داده است. او در حاشیه جلسه هیات دولت گفته: «اخیراً با یک حمله بسیار سازمان‌یافته و حکومتی علیه زیرساخت‌های دولت الکترونیک مواجه بودیم که به وسیله سپر امنیتی کشور شناسایی و دفع شده است.»

ایسنا: مدیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار با بیان اینکه در بودجه سال ۹۹ مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو به سازمان حفاظت محیط زیست برای مقابله با پدیده گرد و غبار اختصاص داده شده است، گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش یا کاهش نیافته است.

مهر: رئیس پلیس فتا از سهم ۶۵درصدی جرائم حوزه فیشینگ از مجموع جرائم سایبری کشور خبر داد.

مهر: مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران گفت: ۶۲ درصد بازنشستگی‌های زودهنگام مربوط به مشاغل سخت و زیان‌آور است.

ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی از کاهش ۱۰درصدی تصادفات از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: در مورد تعداد جان‌باختگان تصادفات نیز سه درصد کاهش و طبق آمارها پس از نوروز تاکنون افزایش دودرصدی سفرها را داشتیم.

فارس: رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۶۴ درصد فوتی‌های تصادفات رانندگی در جاده‌های برون‌شهری هستند. با توجه به آمار پزشکی قانونی، رانندگان در سوانح رانندگی سال گذشته، حدود 43 درصد جان‌باختگان را تشکیل داده و بیشترین سهم مربوط به خودروهای سواری بوده است.

ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شیوع بیماری آنفلوآنزادر کشور سیر نزولی پیدا کرده است. سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت شیوع بیماری آنفلوآنزا در کشور گفت: آنفلوآنزا سیر نزولی پیدا کرده و در حال ریشه‌کن شدن است.

تسنیم: سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با اشاره به عدم تامین کارت خام برای تولید کارت ملی هوشمند گفت: هم‌اکنون تولید کارت ملی در ماه به ۵۰ هزار عدد رسیده است. همچنان سازمان ثبت‌احوال برای تامین کارت خام از سوی چاپخانه دولتی با مشکلاتی روبه‌رو است و متاسفانه مشکلات تامین کارت خام، به‌رغم همراهی مسوولان چاپخانه دولتی برقرار است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها