شناسه خبر : 31960 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امنیت در مرزهای کشورمان برای تردد زائران اربعین حسینی به طور کامل برقرار است.

ایرنا: معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در امر مبارزه با پولشویی توفیقات خوبی داشته‌ایم گرچه نیازمند یک قانون جامع و کامل برای برخورد با پولشویی هستیم چراکه قانون جامع مبارزه با پولشویی از فسادهای بسیاری جلوگیری می‌کند و به نوعی نقش پیشگیرانه دارد.

تسنیم: حکم قصاص قاتل امام جمعه شهرستان کازرون طبق رای صادره در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس در شهرستان کازرون و در ملأعام اجرا شد.

مهر: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ما به دنبال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان هستیم ولی منابع لازم هنوز تامین نشده است.

خبر ورزشی: علی طارمی، پدر مهدی طارمی و شاهین بهرام‌نژاد گزارشگر تلویزیون لوح تجلیل از ۲۰ سال فعالیت ماندگار عادل فردوسی‌پور را به وی اهدا کردند.

فارس: محسن حاجی‌میرزایی که برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور به مجلس پیشنهاد شده است، گفت: مدتی از آموزش و پرورش دور بوده‌ام اما با تمام توان به این وزارتخانه برمی‌گردم.

فارس: فرمانده یگان حفاظت محیط ‌زیست با تاکید بر اینکه آتش‌سوزی اخیر جنگل ارسباران عمدی بوده است، گفت: تاکنون شخصی در این‌ باره دستگیر نشده است.

ایلنا: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اتمام فاز اول مطالعات مرمت و باز زنده‌سازی خانه مهدی اخوان‌ثالث گفت: همزمان با سالگرد درگذشت این شاعر، عملیات پروژه مرمت و احیای خانه اخوان ثالث آغاز شد.

تسنیم: سال گذشته ۱۵۹ نفر در حوادث رانندگی ماشین‌های کشاورزی به ویژه تراکتور جان باختند که تعداد قابل توجهی از این حوادث در مسیرهای خارج از راه و جاده (غیرترافیکی) اتفاق افتاده است.

ایسنا: یک‌بار دیگر فدراسیون فوتبال ایران نتوانست از زمان بازی‌های دوستانه‌ای که فیفا در اختیار تیم‌های ملی گذاشته است استفاده کند و ملی‌پوشان بدون بازی تدارکاتی باید با هنگ‌کنگ دیدار کنند.

ایلنا: فرماندار پیرانشهر از ترور و شهادت یکی از نیروهای سپاه در این شهرستان مرزی خبر داد.

ایسنا: در روزهای اخیر ماموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان از فعالیت غیرقانونی فردی در امر خرید و فروش عتیقه و اشیای آنتیک باخبر شدند. در جریان بازرسی از منزل وی یک قرآن قدیمی که در ابتدای آن دستخطی منتسب به محمدرضا پهلوی، آخرین شاه ایران نقش بسته بود، کشف و ضبط شد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها