شناسه خبر : 31809 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: در پی تفاهم‌نامه سازمان آب و فاضلاب و مترو تهران، تبلیغات صرفه‌جویی در مصرف آب در ایستگاه‌ها و قطارهای مترو اکران می‌شود.

ایرنا: ۴۰۰ هزار نفر از رانندگان تاکسی و سایر فعالان حوزه حمل‌ونقل عمومی شهری به دنبال امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور با بانک مهر ایران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، کارت اعتباری معیشتی دریافت می‌کنند.

فارس: رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: 500 هزار بسته لوازم‌التحریر تولید داخل در مناطق محروم کشور تا قبل از بازگشایی مدارس توزیع می‌شود.

 ایسنا: رئیس پلیس راهور ناجا در مورد فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی گفت: با روند فعلی این آموزشگاه‌ها مخالفیم و اگر خودشان را اصلاح نکنند ما به سمت الکترونیکی شدن می‌رویم و تعارفی نداریم.

باشگاه‌خبرنگاران‌: «غلامعلی بسکی»، پزشک و هوادار محیط زیست ایرانی و موسس بیمارستان بسکی در گنبدکاووس، بامداد چهارشنبه گذشته درگذشت.

ایسنا: مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه نذورات مردم استان در روز عید قربان از مرز ۲۸ میلیارد ریال گذشت، گفت: بر اساس آمار اولیه، نذورات عید قربان امسال نسبت به سال گذشته صد درصد رشد داشته است.

مهر: شهردار تهران گفت: آمارها نشان می‌دهد دوچرخه‌سواری و تقاضا برای آن در تهران رو به افزایش است، اما هنوز نمی‌توانیم به طور قطع بگوییم که این افزایش چه میزان بوده است.

خبرآنلاین: معاون شهردار تهران اعلام کرد شهرداری برای هزینه پیاده‌روی اربعین لایحه بودجه ۱۰ میلیاردتومانی را به شورای شهر فرستاده است.

ایلنا: فرماندار ملارد از مهاجرت ساکنان تهران و کرج به این شهرستان به دلیل گرانی قیمت مسکن و بالا بودن هزینه‌ها خبر داد.

تسنیم: سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مدارسی در قالب غیردولتی مانند مدارس طبیعت، مسجد‌محور و... در حال فعالیت هستند، این مدارس اگر کیفی هستند باید مجوز بگیرند و اگر کیفی نیستند باید تعطیل شوند.

ایرنا: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار منتشرشده درباره فرار مغزها را آمیخته با پیش‌داوری و مخدوش عنوان کرد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: دانشجویان متقاضی تحصیل در خارج از کشور نباید در آمار مهاجران تحصیل‌کرده لحاظ شوند.

مهر: هیات بین دولتی تغییر اقلیم (IPCC) در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که زمین در حال حاضر تحت فشار روزافزون انسان‌هاست و تغییرات اقلیمی بر این فشارها می‌افزاید.

فارس: حسین فریدون؛ برادر حسن روحانی، پنجم شهریور در شعبه ۶۷ دادگاه تجدیدنظر استان تهران محاکمه می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها