شناسه خبر : 31644 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره به وجود حدود ۶۰ هزار معتاد متجاهر در کشور گفت: هشت تا ۱۰ هزار نفر از این معتادان بیماری‌هایی مانند زخم باز اچ‌آی‌وی یا هپاتیت دارند.

ایرنا: کارشناس معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی گفت: از ابتدای فروردین تا پایان خردادماه امسال دو هزار و ۱۴۹ مجوز سقط درمانی صادر شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۳۹۷) با دو هزار و ۲۳۰ مجوز صادره ۳۶ درصد کاهش داشته است.

مهر: جزئیات حکم محمدهادی رضوی متهم پرونده بانک سرمایه اعلام شد. طبق حکم دادگاه، رضوی به تحمل ۲۰ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است. همچنین احسان دلاویز به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

فارس: بر اساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، تعداد افراد تحت پوشش نسبت به دوره مشابه سال قبل، افزایش 43 /2درصدی را نشان می‌دهد. تا پایان اسفند سال گذشته، 43 میلیون و 411 هزار و 627 نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند.

مهر: دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: به دلیل اینکه طرف عراقی هنوز آمادگی کامل برای بازگشایی مرز خسروی را ندارد، امکان دارد این مرز برای اربعین امسال بازگشایی نشود.

ایلنا: رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به شیوع 5 /12درصدی افسردگی در جامعه گفت: دوسوم این افراد افکار خودکشی دارند و ۱۵ درصد آنها اقدام به خودکشی می‌کنند، بنابراین پیشگیری و درمان این بیماری بسیار حائز اهمیت است.

ایرنا: غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضایی، با حفظ سمت به عنوان رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه معرفی شد.

فارس: مدیرکل حیات‌وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه نگهداری میمون روزس به جهت خوی وحشی و بیماری‌های مشترک انسان و حیوان خطرناک است، گفت: کسانی که از روی ناآگاهی این حیوانات را خریده‌اند، تحویل مراکز رسمی نگهداری دهند.

مهر: پلیس راهور پایتخت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عبور و مرور دوچرخه‌سواران در خطوط ویژه ممنوع است.

فارس: سخنگوی نیروی انتظامی از بازداشت متعرضان به دوچرخه‌سوار آلمانی در کمتر از 12 ساعت خبر داد و گفت: کلاهبردار اروپایی که در شرق کشور در پوشش دامپروری از هموطنان اخاذی می‌کرد، دستگیر شد.

ایلنا: شهردار تهران با بیان اینکه رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت با پیشنهاد بنده در مورد طرح «مسکن استیجاری ارزان‌قیمت» موافقت کرد، گفت: شهرداری به‌عنوان بزرگ‌ترین اجاره‌دار در شهر، بیشترین ابزار را در این زمینه در دست دارد تا این طرح را به‌ صورت سریع اجرا کند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها