شناسه خبر : 31565 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

مهر: معاون رئیس قوه قضائیه در پاسخ به این سوال که در آزمون قضاوت چه تعداد قاضی زن جذب می‌شوند و چه تعداد شرکت‌کننده داریم، گفت: خانم‌ها حدود هشت درصد شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌دهند.

ایلنا: رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا هشدار داد: خودروهای دارای پلاک گذر موقت به هیچ عنوان قابل نقل و انتقال و خرید و فروش به هیچ شکلی نیستند و پلاک ملی نمی‌گیرند.

ایسنا: سردار موسی کمالی گفت: با اقداماتی که در سال‌های اخیر از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان وظیفه عمومی ناجا انجام شده است، نه‌تنها زمان صدور کارت پایان خدمت افزایش پیدا نکرده، بلکه این مدت کاهش نیز داشته است.

مهر: دادستان کل کشور تصریح کرد: بخشی از مشکلات ما در برخورد با معتادان متجاهر این است که دولت نسبت به تاسیس مراکز ترک اعتیاد اقدامات لازم را نداشته است.

فارس: علی دایی در دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافت اما به خبرنگاران گفت: دلیل حضورم به شما ربطی ندارد.

تسنیم: دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: قانونگذار به افراد معتاد اجازه و اختیار داده است که به دنبال درمان خود باشند اما اگر از این کار امتناع کنند به عنوان مجرم شناخته  می‌شوند.

فارس: آخرین وضعیت پرونده محسن افشانی مشخص شد؛ وی دو پرونده دارد که یکی از پرونده‌های او مربوط به گذشته است و برای آن یک‌سال حبس قطعی صادر شده است. افشانی هم‌اکنون در زندان تهران بزرگ است و در حال تحمل محکومیت قطعی‌شده یک‌سال حبس خود است.

ایرنا: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تعداد زائران و کارگزاران ایرانی حاضر در سرزمین وحی برای انجام مناسک حج ۹۸ تاکنون به بیش از ۵۰ هزار نفر رسیده است.

ایسنا: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: پس از چند ماه پیگیری مستمر، بخشی از مشکل مالی متروی تهران برطرف شده و می‌توانیم امیدوار باشیم که تا پایان سال جاری، خطوط ۶ و ۷ طبق برنامه تکمیل و ایستگاه‌های زیادی راه‌اندازی شود.

ایرنا: معصومه ابتکار گفت: بر اساس دستور رئیس‌جمهوری، 30 درصد از انتصاب‌ها در پست‌های مدیریتی در تمامی استان‌ها و دستگاه‌های دولتی باید به زنان تعلق بگیرد که طی این مدت شاهد افزایش ۶۵درصدی انتصاب زنان بوده‌ایم.

مهر: رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اجرای طرح بازگشت به سنگر برای سربازان فراری گفت: اگر سربازان فراری، خودمعرف باشند، از سوی نیروهای مسلح به آنها مساعدت می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها