شناسه خبر : 30705 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

تسنیم: طبق اعلام سازمان پزشکی قانونی کشور، سال گذشته سه ‌هزار و ۶۷۲ نفر بر اثر سوءمصرف مواد مخدر و محرک در کشور جان باختند. این رقم در مقایسه با سال ۹۶ که آمار تلفات سه هزار و ۵۶ نفر بود، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

ایرنا: پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: گازگرفتگی با گاز منواکسیدکربن که به قاتل خاموش معروف است، بر اثر سهل‌انگاری در خانه‌ها و اماکن دیگر، سال گذشته در استان تهران 168 نفر را به کام مرگ برد.

ایسنا: نتایج یکی از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد 7 /63 درصد جوانان ۱۸ تا ۲۹ساله خیلی شاد و به نسبت شاد هستند. یکی دیگر از نظرسنجی‌های ملی ایسپا نشان می‌دهد زنان شادتر از مردان هستند. ۶۰ درصد زنان به نسبت شاد و خیلی شاد هستند. ۵۱ درصد مردان خیلی شاد و به نسبت شاد هستند.

ایرنا: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: بر اثر یک سانحه رانندگی در محور میاندوآب به شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان غربی پنج نفر جان خود را از دست دادند.

ایسنا: حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: در بحث امنیت اخلاق عمومی، آنهایی که در جامعه ایران حرکت می‌کنند باید شئونات را رعایت کنند. این افراد پرونده قضایی و دادسرا نخواهند داشت و جمعی از خواهران مددکاری و مشاوره برای این افراد انجام می‌دهند.

ایسنا: هوشنگ مرادی‌کرمانی گفت: معتقدم نویسنده مانند بوکسور و فوتبالیست یک دوره‌ای دارد و تمام می‌شود. دوره من تمام شده و دیگر نمی‌خواهم بنویسم، البته اگر بتوانم.

ایرنا: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی بندرعباس گفت: بر اثر انفجار یک کپسول گاز در یک منزل ویلایی در محله کوی ملت 9 نفر مجروح شدند. در این انفجار که به دلیل نشت گاز اتفاق افتاده، منزل مسکونی به صورت کامل تخریب شده است.

مهر: باشگاه استقلال اعلام کرده بود وینفرد شفر، سرمربی تیم، حق حضور در تمرینات را ندارد و فرهاد مجیدی هدایت این تیم را عهده‌دار شده است، اما وی با پسرش به محل تمرین استقلال رفت و از ورودش جلوگیری شد.

باشگاه‌خبرنگاران: رئیس‌کل دادگستری گلستان از احضار سه تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در رابطه با موضوع سیلاب خبر داد.

ایسنا: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی طرحی را تدوین کرده که در صورت تصویب نهایی شرایط فسخ نکاح به منظور تحکیم بنیان خانواده تغییر می‌کند.

ایرنا: رئیس پلیس مبارزه با موارد مخدر تهران بزرگ گفت: در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر، شش باند توزیع مواد مخدر در تهران منهدم و 71 نفر دستگیر شدند و پلیس بیش از دو هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها