شناسه خبر : 28678 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پیروزی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با سه گل الدحیل قطر را شکست داد

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ۲۶ شهریور برگزار شد. بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول با یک گل از حریف قطری عقب افتادند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هجومی توانستند سه گل به ثمر برسانند تا برای دومین فصل پیاپی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

پیروزی پرسپولیس

دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ۲۶ شهریور برگزار شد. بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول با یک گل از حریف قطری عقب افتادند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هجومی توانستند سه گل به ثمر برسانند تا برای دومین فصل پیاپی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند. گل‌های پرسپولیس را در این دیدار سیدجلال حسینی، سلطان بریک (گل به خودی) و گادوین منشا به ثمر رساندند و کریم بوضیاف تک‌گل الدحیل را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس با گلی که به ثمر رساند، بهترین بازیکن دیدار تیمش با الدحیل قطر نام گرفت. آن‌طور که ایسنا گزارش داده، این بازیکن با نقش تاثیرگذار خود در جلوگیری از نفوذهای پرتعداد الدحیل و زدن گل نخست تیمش که از عوامل اصلی بازگشت یاران برانکو به بازی بود، از سوی کارشناسان AFC به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این بازی با حضور هواداران پرتعداد پرسپولیس در استادیوم آزادی برگزار شد، اما زنان از حضور در ورزشگاه محروم بودند. سرپرست ورزشگاه آزادی پیش از آغاز این مسابقه با اشاره به آماده بودن آزادی برای برگزاری دیدار پرسپولیس و الدحیل گفت: برای حضور ۸۰ هزار تماشاگر بلیت‌فروشی انجام شده است. او پس از تشریح تلاش‌ها برای افزایش رفاه و رضایت تماشاگران فوتبال در این ورزشگاه اعلام کرد: «از یک ماه پیش تمهیدات لازم را انجام دادیم و کنترل دقیق تماشاگران از درب ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد. ما ضمن اینکه تماشاگران را از نظر بلیت مورد بررسی قرار می‌دهیم نیروهای امنیتی خانم نیز جلوی درب ورزشگاه آزادی مستقر هستند تا کنترل دقیقی برای جلوگیری از ورود زنان با گریم مردانه انجام شود. بنابراین هیچ مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت و تمام شرایط برای برگزاری بازی آرام و بدون حاشیه فراهم شده است.» پیش از روز برگزاری این مسابقه، رسانه‌ها نوشته بودند: «فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است تا راهی برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها پیدا کند. گفته می‌شود این تلاش‌ها نتیجه پیگیری مداوم مدیران فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) است.