شناسه خبر : 27479 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

میزان: سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از متهمان خبر داد که تحت پوشش جادوگری و خارج کردن اجنه و شیطان از جسم افراد اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومانی کرده و در حالی که قصد داشتند در ادامه اقدامات مجرمانه خود مبلغ ۱۵ میلیارد ریال دیگر نیز کلاهبرداری کنند، تمامی آنها دستگیر شدند.

ایرنا: مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر همه جانباختگان سانحه هوایی تهران -یاسوج شناسایی شده است و هم‌اکنون شرایط تحویل به خانواده‌هایشان را دارند.

تسنیم: غلامرضا منصوری، سرپرست دادسرای ارشاد، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدرسه معین در این دادسرا اظهار کرد: تحقیق درباره افرادی غیر از ناظم مدرسه (متهم پرونده) که در نظارت‌های خود کوتاهی کرده‌اند ادامه دارد. تعدادی از مسوولان مدرسه معین و آموزش ‌و پرورش با عنوان متهم و مطلع به دادسرا احضار شده‌اند. منصوری پیش از این اتهام اصلی متهم پرونده مزبور را تشویق به فساد و کودک‌آزاری اعلام کرده بود.

ایرنا: فرید براتی‌سده، دبیر کمیته پیشگیری و کنترل ایدز سازمان بهزیستی، از تغییر روش انتقال ویروس ایدز در کشور خبر داد و گفت که انتقال از طریق روابط جنسی رو به افزایش است و جای انتقال از راه تزریق را گرفته است.

خانه‌ملت: همایون هاشمی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: متاسفانه کمک‌های مردمی به بهزیستی در دو سال گذشته به شدت کاهش پیدا کرده است و گروه‌هایی که قبل از این میلیاردها تومان کمک می‌کردند کمتر به این مهم مبادرت می‌ورزند.

ایسنا: سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: امسال شمار روزهای آلوده بهار به ۱۴ رسید که در مقایسه با دو سال اخیر، آلوده‌ترین بوده است. از ابتدای بهار هوای تهران هشت روز پاک و ۷۱ روز سالم داشت که از این نظر نیز هوای بهار ۹۷ نسبت به سال‌های اخیر افت کیفیت داشته است.

تسنیم: علی‌اصغر شریفی، جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: آمارهای پزشکی قانونی و اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، نشان می‌دهد که علت مرگ ۹۳ درصد موتورسیکلت‌سواران فوت‌شده در سوانح ترافیکی، به دلیل ضربات وارده به سر و گردن آنها بوده است.

تسنیم: محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، با ابلاغ بخشنامه‌ای، تردد تمامی اتوبوس‌های دودزا و فاقد معاینه فنی معتبر در تهران را ممنوع کرد و ضرب‌الاجل سه‌ماهه‌ای را تا اول مهرماه برای تحقق این هدف تعیین کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها