شناسه خبر : 26506 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: رضا محبوبی، معاون امور آسیب‌ها و مسائل اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور، گفت: در ایران به ازای هر 100 ازدواج، 23 طلاق به وقوع می‌پیوندد. در منطقه شمیرانات تهران به ازای هر 100 ازدواج، 67 طلاق به وقوع می‌پیوندد که نشان می‌دهد بیکاری و فقر تنها عامل جدایی نیست.

ایلنا: جمشید انصاری، رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با اشاره به پیامدهای ریزگردها در اهواز از افزایش مهاجرت کارکنان و نخبگان خبر داد.

ایسنا: پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی، از پرداخت ۳۷۰ میلیارد تومان زکات در سال گذشته در کشور خبر داد.

تسنیم: وزیر کشور دستور داد با کسانی که اقدام به کشف حجاب در خودرو، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و از این قبیل اقدامات می‌کنند، باید طبق قانون برخورد کرد.

 ایسنا: ابوالحسن ضیایی، معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، گفت: نیروهای مرزبانی میرجاوه با اشرار و گروهک تروریستی درگیر شدند که در این عملیات دو مرزبان و دو بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ایرنا: علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شهردار جدید پایتخت بر اساس تصمیم اعضای شورا، روز یکشنبه 23 اردیبهشت انتخاب و معرفی خواهد شد.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در خصوص حادثه آتش‌سوزی در قهوه‌خانه‌ای در شهرستان چالوس از دستگیری متهم خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۱ نفر دچار سانحه سوختگی و سه نفر هم دچار شکستگی از ناحیه پا و کمر شده‌اند.

ایسنا: حراست وزارت ورزش مانع از ورود خبرنگاران به سالن برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین با گوشی همراه شده است. پیش از این بارها وزیر ورزش و جوانان و معاون امور زنان این وزارتخانه بر حمایت از پوشش کامل رقابت‌های ورزشی زنان و حضور خانواده‌ها در این دیدارها تاکید کرده بودند.

ایرنا: مدیر کل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: عامل تشکیل 5 /25 درصد پرونده‌های دستگاه قضایی ریشه در اقدام‌های خشونت‌آمیز افراد در جامعه دارد.

ایرنا: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بر اساس آمارهای به‌دست‌آمده میزان شیوع اختلالات روانپزشکی در تهران 2 /30 درصد است اما شیوع این اختلال در کشور 4 /23 درصد از کل جمعیت بالغ است.

مهر: علیرضا شکرخدایی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز، از خسارت چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی توفان شدید به زیرساخت‌ها و شبکه توزیع این شرکت خبر داد.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها