شناسه خبر : 24838 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

ایسنا: به گفته معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور حدود 24 کودک در زلزله غرب کشور والدین خود را از دست داده‌اند. از این تعداد شش کودک هر دو والدشان فوت کرده است.

ایلنا: امیر تتلو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تهران و ایران خداحافظی کرد. این خواننده زیرزمینی که در ماه‌های اخیر حواشی زیادی داشته است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «من عاشق این شهر بودم، اما خداحافظ تهران، خداحافظ ایران» وی ساعاتی پس از این پست تصویر دیگری از خود در هواپیما را منتشر و خداحافظی کرد.

ایسنا: زهرا نژادبهرام، عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران، گفت بیش از ۹۰ درصد بیمارستان‌های تهران عمری بالای ۴۰ سال دارند.

مهر: احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: یکی از کارکنان انتظامی شهرستان سروستان در حین اجرای عملیات دستگیری شرور مسلح به حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز به شهادت رسید.

ایسنا: ایرج حریرچی، قائم‌مقام وزیر بهداشت، گفت: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد بیمارستان‌ها در برخی شهرهای بزرگ کشور فرسوده‌اند. همچنین با مطالعاتی که انجام شده، بازسازی اکثر بیمارستان‌های فرسوده مقرون‌به‌صرفه  نیست.

ایسنا: شاهرخ فاتح، رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی، از کمبود ۳۱‌درصدی بارش کشور از ابتدای سال آبی جدید خبر داد و افزود: از ابتدای مهر تا تاریخ ۴ آذرماه، پنج استان قم، اصفهان، خراسان جنوبی، مرکزی و یزد بیشتر از ۸۰ درصد کمبود بارش داشتند. تهران از ابتدای مهر تا تاریخ ۴ آذرماه نسبت به سال قبل 2 /45 و نسبت به میانگین بلندمدت ۷۴ درصد کاهش بارش داشته است.

فارس: محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه گفت: دولتمردان باید بدانند حل معضلات بزرگ اجتماعی و اقتصادی در کشور بدون حضور مردم و بسیج ممکن نیست. سپاه و بسیج برای حضور در صحنه‌های مختلف در جهت حل معضلات اجتماعی اعلام آمادگی کرده و دولتمردان نیز باید شکرگزار نعمت بسیج باشند.

تسنیم: محمد آزاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت، اعلام کرد: به دنبال پیگیری‌ها و تلاش مجدانه سازمان حج و زیارت و خانواده معظم شهدا، پیکر و محل دفن چهار تن دیگر از شهدای فاجعه منا در عربستان مشخص شد.

ایسنا: در حالی که یکشنبه شب عده‌ای ناشناس به باشگاه پرسپولیس حمله کرده و درب ورودی آن را به آتش کشیدند، اکنون با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مشخص شد که این حمله کار گروهی خرابکار ضدانقلاب موسوم به «ری‌استارت» بوده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها