شناسه خبر : 3171 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: بیژن نامدارزنگنه می‌گوید تولید نفت ایران در پایان سال 2016 به روزانه چهار میلیون و 200 هزار بشکه در روز خواهد رسید.

تسنیم:‌ بانک جهانی بر پایه آمارهای سال ۲۰۱۴ نرخ واقعی سود وام بانکی در ایران را منفی 4 /2 درصد اعلام کرد و گزارش داد: وام بانکی در ایران ارزان‌تر از همه کشورهای جهان به‌جز چهار کشور ونزوئلا، آرژانتین، ماکائو و نامیبیا بوده است.

مهر: مرکز آمار ایران نرخ تورم شهریورماه را 6 /13 درصد و تورم نقطه به نقطه را 6 /11 درصد اعلام کرد.

صداوسیما: رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: رکود مهم‌ترین چالش بر سر راه فعالیت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی است و اگر همچنان بر ادامه سیاست‌های ضدتورمی با توجه به رکود اصرار ورزیم، عرصه بر واحدهای تولیدی و اقتصادی سخت‌تر می‌شود.

ایرنا: ایران‌چک 50 هزارتومانی با طرح جدید که همزمان با تولد امام رضا (چهارم شهریور) توسط بانک مرکزی رونمایی شده بود با قرارگیری در عابر بانک‌ها در چرخه بازار افتاد.

مهر: قائم‌مقام بانک مرکزی از تهیه گزارش تخلف بانک‌ها از مصوبه نرخ سود شورای پول و اعتبار خبر داد و گفت: افزایش تقاضا در ماه پایانی تابستان، تقاضای ارز حجاج و کاهش درآمدهای نفتی سه عامل افزایش نرخ ارز بود.

فارس: مدیرعامل شرکت پارس‌خودرو گفت: در سال‌های 13۹۱ و 13۹۲ بابت تحریم‌ها ۳۰۰ میلیون یورو زیان دیدیم.

تسنیم: در ادامه تاکید مسوولان وزارت نیرو بر افزایش قیمت آب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور نیز با اشاره به دریافت فقط یک‌سوم قیمت تمام‌شده آب از محل تعرفه‌ها تصریح کرد: افزایش تعرفه‌ها باید قانونی شود.

ایرنا: پنجاه‌وپنجمین مرحله یارانه نقدی مربوط به شهریورماه سال جاری در حالی ساعت 24 شنبه‌شب گذشته واریز و قابل برداشت شد که هر یارانه‌بگیر تاکنون دو میلیون و 639 هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

تسنیم: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصمیم دولت برای تقدیم لایحه‌ای تحت عنوان لایحه دائمی شدن احکام برنامه در مهرماه سال جاری به مجلس خبر داد.

مهر: وزیر صنعت به نمایندگی از دولت به فعالان اقتصادی اطمینان داد که ارز دیگر نوسان جدی نخواهد داشت، ضمن اینکه تعرفه واردات خودرو فعلاً تغییر نمی‌کند.

ایسنا: بانک مرکزی اعلام کرد متقاضیان دریافت وام ازدواج که در سال 1393 و قبل از آن اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند تا 10 مهرماه سال جاری تسهیلات مورد نظر را دریافت می‌کنند.

ایرنا: وزیر نفت گفت: قراردادهای جدید نفتی حداکثر ظرف دو هفته آینده در هیات دولت تصویب می‌شود.

تسنیم: مدیر برنامه‌ریزی استراتژیک گروه خودروسازی سایپا گفت: در شرکت‌های خودروسازی خارجی شاخص ایراد خودرو در چهار ماه اول تحویل به طور میانگین حدود دو ایراد و در ایران چهار ایراد است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها