شناسه خبر : 20136 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: دارایی‌های منجمد ۴۵ درصد از دارایی‌ها و ترازنامه بانک‌ها را تشکیل می‌دهد و این امر سبب شده است بانک‌ها توان کافی برای اعطای تسهیلات نداشته باشند.
ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید، با تلاش‌هایی که در دولت تدبیر و امید صورت گرفت، کارگران فولاد پس از هفت سال هیچ معوقه‌ای ندارند و پرداخت دستمزد آنان به‌روز شد.
ایسنا: بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ۷۶ درصد خودروهای سواری تولیدی کشور در خردادماه امسال در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته‌اند.
تسنیم: احمد اصغری‌مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مخالفت بانک مرکزی با پرداخت تسهیلات به 88 هزار مسکن مهر گفت: بر اساس مصوبه دولت حدود 1300 میلیارد تومان از آورده متقاضیان مسکن مهر برای خدمات زیربنایی و روبنایی برداشت شده است.
ایلنا: با تصویب شورای پول و اعتبار حداقل سرمایه تاسیس بانک برون‌مرزی در مناطق آزاد، ۱۵۰ میلیون یورو تعیین شد.
ایسنا: رئیس هیات مدیره انجمن کشتیرانی با اشاره به اینکه هیچ تحریمی متوجه کشتیرانی ایران نیست، گفت: نه در زمینه تردد کشتی‌های ایرانی به بنادر دنیا و نه در خصوص ورود کشتی‌های خارجی به آب‌های ایران با مشکلی مواجه نیستیم.
فارس: وزیر نفت بخشنامه‌ای را برای پرداخت حداکثر حقوق به معاونان خود ابلاغ کرد که بر این اساس حداکثر پرداختی به کارکنان این وزارتخانه در شمال 19 میلیون تومان و در جنوب -با احتساب 30 درصد کار در شرایط سخت- 24میلیون و 700 هزار تومان است.
تسنیم: رئیس سازمان بورس کاهش نرخ سود بانکی را سبب هدایت سرمایه‌ها به سمت بازار بورس دانست و گفت: در سال گذشته از طریق بازار سرمایه صدهزار میلیارد تومان تامین مالی پروژه‌ها انجام شده است.
مهر: معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تغییر مدل محاسبه اینترنت ADSL خبر داد و گفت: از این پس به جای محاسبه حجم مصرفی اینترنتی، سرعت ملاک محاسبه قرار می‌گیرد.
اقتصادنیوز: دادستان تهران اعلام کرد: مدیرعامل سابق بانک ملت دوشنبه‌شب در ارتباط با یک پرونده اقتصادی بازداشت شده است.
فارس: سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: معادل 7 /94 درصد واگذاری‌های انجام‌شده از سال 13۸۰ تاکنون به صورت بلوکی، 4 /3 درصد به صورت تدریجی و ۱ /۱ درصد به صورت ترجیحی انجام شده است.
مهر: وزیر اقتصاد با اعلام اینکه در یک دوره ۵۷‌ساله رشد اقتصادی بلندمدت کشور 5 /4 درصد بوده است، گفت: رشد اقتصادی در ایران نازل و در عین حال پر‌نوسان بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید