شناسه خبر : 17004 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: سخنگوی دولت گفت: یارانه نقدی در سال آینده بدون تغییر (همان رقم 45500 تومان ماهانه برای هر نفر) پرداخت می‌شود.

مهر: عبدالناصر همتی، رئیس شورای عالی هماهنگی بانک‌های دولتی با اعلام اینکه کاهش نرخ سود بانکی در شورای پول و اعتبار قطعی است، پیشنهاد کرد نرخ سود بانکی کمی بالاتر از نرخ تورم در نظر گرفته شود.

ایرنا: معاون اول رئیس‌جمهور با ابلاغ بخشنامه‌ای، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و استانداری‌های سراسر کشور را به صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی مکلف کرد.

ایسنا: اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح کرد: بی‌نظمی در صادرات، اول از همه به اتاق بازرگانی تهران بازمی‌گردد و اتاق بازرگانی تهران در بروز مشکلات صدور کارت بازرگانی مقصر است.

تسنیم: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور از افزایش سهم بخش عمران در پیش‌نویس بودجه سال 94 خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال جاری 20 درصد افزایش یافته است.

ایلنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعرفه خودرو در سال آینده نیز همانند امسال خواهد بود.

ایرنا: اکبر ترکان، مشاور عالی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان نظام مهندسی کشور گفت: نرخ سود بانکی 28‌درصدی در شرایط تورم زیر 20 درصد، غیرمنطقی است.

تسنیم: وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات زمینه هرگونه سرمایه‌گذاری اقتصادی را برای بخش خصوصی بر اساس قانون فراهم می‌کند تا امنیت پایدار در کشور حاصل شود.

ایلنا: منابع آگاه در اوپک به خبرگزاری بلومبرگ خبر دادند که پیشنهاد معاف شدن سه کشور (ایران، لیبی و عراق) از تصمیم احتمالی این سازمان برای کاهش تولید نفت، در نشست اوپک بررسی می‌شود.

مهر: مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان محیط زیست با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری میزان بنزن در هوای پایتخت به 8/0 درصد و میزان آروماتیک‌ها به 33 درصد رسیده است، گفت: در این مدت نسبت به دو سال گذشته شاهد کاهش قابل توجه این آلاینده‌ها در هوای تهران و سایر کلانشهرها بوده‌ایم.

ایسنا: اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: شورای اتحادیه اروپا به واسطه تمدید مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 3+3 تعلیق اقدامات محدودکننده اتحادیه اروپا علیه ایران را طبق برنامه اقدام مشترک که این کشورها در 24 نوامبر 2013 بر سر آن به توافق رسیدند، تا 30 ژوئن سال 2015 تمدید کرده است.

فارس: مشاور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با بیان اینکه طرح نکاشت در اطراف دریاچه ارومیه مطرح نیست، گفت: دولت برای احیای دریاچه در نظر دارد با تغییر الگوی کشت بخشی از آب مصرفی در کشاورزی را به دریاچه بازگرداند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها