شناسه خبر : 16915 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری، عیدی امسال کارمندان و بازنشستگان دولت ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌شود که بنا به گفته معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های سازمان مدیریت، این رقم هنوز به تصویب هیات وزیران نرسیده است. این در حالی است که حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و ۲۱۶ هزار تومان و حداکثر آن یک میلیون و ۸۲۶ هزار تومان خواهد بود.

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ادغام خودروسازان کوچک ظرف سه تا چهار سال آینده صورت می‌گیرد، گفت: وقتی ایران در تحریم غرب است، فعلاً ناچار به همکاری با خودروسازان چینی هستیم.

ایسنا: در حالی تا پایان شهریورماه امسال مجموع مانده سپرده‌های بانکی به بیش از 751 هزار میلیارد تومان رسیده که بالغ بر 61 درصد آن متعلق به بانک‌های استان تهران است.

فارس: وزیر نفت با بیان اینکه «به دنبال همکاری‌های مشترک با اعضای اوپک هستیم تا قیمت نفت بهبود یابد» گفت: با این حال حتی اگر قیمت نفت تا 25 دلار هم کاهش پیدا کند، مشکلی صنعت نفت را تهدید نمی‌کند.

ایلنا: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام کرد: تولید فولاد خام کشور طی 9ماهه امسال به بیش از 6/12 میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه در سال 92 رشد 6درصدی داشت.

مهر: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه نفت ۷۲دلاری در بودجه ۹۴ اصلاً رقم معتبری نیست، گفت: تورم به هسته سخت خود رسیده است و دولت بسته ویژه‌ای در این زمینه دارد.

فارس: بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود از متوسط نرخ تورم در جهان در نوامبر 2014 اعلام کرد ایران با نرخ تورم 4/20درصدی، چهارمین کشور با تورم بالا در میان 64 کشور در حال توسعه است.

اقتصادنیوز: از میان همه اقلام کالا و خدمات که در گزارش تورم ماهانه بانک مرکزی قیمت آنها بررسی می‌شود، تنها دو گروه وجود دارد که شاخص قیمت آنها در آذرماه 93 پایین‌تر از ماه مشابه سال قبل بوده است: گوشت و دخانیات.

ایسنا: معاون وزیر کار با بیان اینکه بیش از 90 درصد حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی زیر 25 نفر رخ می‌دهد، گفت: برابر آمارهای سازمان جهانی کار هر حادثه منجر به جرح به نابودی 166 ساعت بهره‌وری نیروی کار می‌انجامد و هر فردی که بر اثر حادثه ناشی از کار از بین می‌رود 7500 روز کار بهره‌وری نیروی کار را از بین می‌برد.

مهر: مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از ثبت رکورد تولید روزانه بیش از ۶۶۶ میلیون مترمکعب گاز در کشور خبر داد و اعلام کرد: سال آینده عملیات احداث ۱۰ طرح جدید گازی در کشور آغاز می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها