شناسه خبر : 15819 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه جابه‌جایی منابع پولی با کشورهای مختلف یک روز پس از اجرای برجام انجام شد، گفت: کاهش ۱۵ درصدی هزینه مبادلات پولی سوغات اجرای برجام است.

ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش دستمزد سال 95 گفت: اجازه نمی‌دهیم دستمزد سال آینده کمتر از نرخ تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی باشد.

ایسنا: مدیر عامل ایران‌خودرو با بیان اینکه از ابتدای سال 1393 تا‌کنون هیچ خودرویی که کمبود قطعه داشته باشد، تولید نشده است،‌ افزود: ما با هدف ارتقای کیفیت محصولات، برای اولین بار در تاریخ خودروسازی ایران موضوع فراخوان عمومی محصولات برای رفع اشکالات احتمالی را مطرح و اجرا کرده‌ایم.

صداوسیما: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: کاهش نرخ تورم و رشد اقتصادی حداقل پنج‌درصدی را برای سال آینده پیش‌بینی و هدفگذاری کرده‌ایم.

تسنیم: وزیر راه و شهرسازی از افزایش پنج هزار میلیارد‌تومانی سرمایه بانک مسکن خبر داد که این مساله می‌تواند نقش بانک مسکن را در خروج از رکود تقویت کند.

مهر: رئیس دیوان محاسبات پس از قرائت خلاصه‌ای از گزارش تفریغ بودجه سال ۹۳ در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس، این گزارش را به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

صداوسیما: وزیر صنعت در یازدهمین جلسه شورای مشورتی امور بازرگانی گفت: تعداد طبقات تعرفه‌ای که سابق بر این 14 طبقه بود، در سال 94 به 10 طبقه رسید و ما در سال آینده آن را به هشت طبقه و در سال 96 به شش طبقه خواهیم رساند.

فارس: رئیس مرکز آمار ایران گفت: نرخ بیکاری فصل پاییز 7 /10 درصد بوده که نسبت به پاییز سال گذشته 2 /0 درصد افزایش دارد.

تسنیم: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از دائمی شدن قانون یکسان‌سازی مالیات حقوق بخش دولتی و غیردولتی (خصوصی) در اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد.

اقتصادنیوز: بلافاصله پس از اعلام اجرایی شدن برجام، «سوئیفت» طی یک خبر رسمی در تارگاه خود، لغو تحریم برای بانک‌های ایرانی و شعب آنها در خارج از کشور را اعلام کرد.

ایرنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد معافیت مالیاتی برخی نهادها گفت: براساس قانون اصلاح مالیات‌های مستقیم که در مجلس تصویب شده و از سال آینده اجرایی می‌شود، همه نهادها مشمول پرداخت مالیات می‌شوند.

فارس: محاسبات انجام‌شده در معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت برای قیمت خوراک بر اساس فرمول اعلامی و با توجه به قیمت‌های فعلی نفت و گاز، قیمتی بین 5 /8 تا ۹ سنت را نشان می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها