شناسه خبر : 14247 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان اینکه قیمت آرد و نان به زودی اصلاح می‌شود، گفت: سازمان حمایت، وزارت جهاد، سازمان توسعه تجارت، وزارت صنعت و دیگر مراکز مرتبط در حال بررسی برای اصلاح قیمت نان هستند.

فارس: یک منبع آگاه گفت: ظرفیت تولید نفت ایران هم‌اکنون حدود چهار میلیون بشکه در روز است و روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت خام از ایران صادر می‌شود.

ایرنا: ابراهیم مداحی، رئیس کمیسیون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای کسب رتبه اول اقتصادی در منطقه باید سرانه درآمد کشور به بالای 26 هزار دلار برسد.

ایسنا: معاون نظارتی بانک مرکزی با بیان اینکه نباید بانک‌ها را ناکارآمد نشان داد، گفت: یکی از تبعات بدگویی درباره نظام بانک‌ها و ناکارآمد جلوه دادن آنها این است که مردم نمی‌آیند سپرده‌های قرض‌الحسنه بگذارند و امسال این سپرده‌ها هفت درصد کاهش داشت.

فارس: مرکز پژوهش‌های مجلس با ارائه گزارشی تحلیلی از بسته خروج از رکود دولت، اجرای مؤثر این بسته در سال‌های ۹۳ و ۹۴ را ناممکن دانست و با اشاره به کیفیت پایین اشتغال‌زایی رشد اقتصادی در سال‌های گذشته، اعلام کرد در سال ۱۴۰۰ بیش از پنج میلیون بیکار در ایران وجود خواهد داشت.

مهر: معاون وزیر نفت با اشاره به اوج‌گیری دوباره متوسط مصرف روزانه بنزین کشور همزمان با آغاز دور پایانی سفرهای تابستانی مردم و در آستانه فصل بازگشایی مدارس اعلام کرد: به دلیل افزایش تولید بنزین در پالایشگاه‌ها واردات این فرآورده نفتی به نصف کاهش یافته است.

ایسنا: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با تداوم روند فعلی، رسیدن تامین آب شهر تهران به وضعیت قرمز در پاییز امسال دور از ذهن نیست.

فارس: سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد اعلام کرد: تولید جهانی گندم امسال به دلیل آب و هوای مناسب 14 میلیون تن افزایش یافت و تولید غلات به بیشترین میزان طی 15 سال گذشته رسید.

اقتصادنیوز: سرپرست معدن طلای زرشوران از تولید اولین نمونه آزمایشی شمش طلای 24عیار در این معدن خبر داد و گفت: مراحل بهره‌برداری شمش طلا در این معدن به خوبی پشت سر گذاشته شده و اولین نمونه آزمایشی شمش طلای 24عیار را که شبیه سکه طراحی شده به تولید رسانده‌ایم.

ایرنا: رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: هم‌اکنون 87 هزار میلیارد تومان بدهی معوقه وجود دارد که مبلغ آن سه برابر حجم بنگاهداری بانک‌هاست.

مهر: یک مقام مسوول در وزارت نفت از ایران به عنوان بزرگ‌ترین دارنده ذخایر زغال‌سنگ در بین کشورهای منطقه خاورمیانه یاد کرد و گفت: طرح تولید گاز از مخازن زغال‌سنگ در دستور کار قرار گرفته است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها