شناسه خبر : 10994 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اعلام کرد ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 20 برند بدون مجوز سیگار را معرفی کرده که شامل دو برند مشهور «مارلبورو» و «کمل» نیز می‌شود.

ایرنا: وزارت جهاد کشاورزی با رد اظهارنظرهای منتشره درباره امحای مقادیری سیب‌زمینی در استان فارس تاکید کرد: امحای سیب‌زمینی در استان فارس نه به خاطر تنظیم بازار بلکه به سبب غیرقابل استفاده شدن محصول خریداری‌شده برای مصارف انسانی و حتی دامی و تحت نظارت دستگاه‌ها و افراد مسوول صورت گرفته است.

صدا و سیما: مدیر اداره صادرات بانک مرکزی گفت: نوسانات نرخ ارز، کوتاه‌مدت است و با توجه به عواملی که تقاضای ارز را تقویت کرد، پیش‌بینی می‌کنیم با افزایش عرضه آن و اقدامات بانک مرکزی، قیمت ارز به نقطه تعادلی خود برگردد.

مهر: نایب‌رئیس مجلس با بیان اینکه خیلی امید نداریم که رشد اقتصادی در سال 13۹۴ از صفر عبور کند، گفت: تصور رسیدن به رشد اقتصادی سه تا چهاردرصدی برای کشور سخت است.

فارس: معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا یارانه افرادی که با استفاده از تسهیلات، خودرو خریده‌اند حذف خواهد شد؟، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد.

مهر: بانک مرکزی، نرخ تورم تولید در ۱۲‌ماهه منتهی به آبان ماه سال‌جاری را 8 /7 درصد اعلام کرد. نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه تولیدکننده نیز در این ماه 9 /3 درصد اعلام شده است.

ایسنا: علی حسینی، عضو شورای ملی زعفران از تولید بیش از 300 تن زعفران در سال جاری خبر داد و گفت: این محصول 10 درصد بیشتر از نیاز همه کشورهای جهان است.

فارس: مرکز پایش فضای کسب و کار وزارت اقتصاد از حذف ۱۶ مجوز کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت و اصلاح ۴۸ مجوز دیگر خبر داد.

مهر: میزان بارش‌های کشور از ابتدای مهرماه امسال تا هفته گذشته، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 /1 برابر و نسبت به متوسط درازمدت 1 /2 برابر شد.

صدا و سیما: مدیرکل برنامه‌ریزی و اقتصاد وزارت مسکن و شهرسازی گفت: شرایط بازار مسکن برای خرید تا پایان امسال مناسب است و پیش‌بینی ما این است که قیمت‌ها تا بهار سال آینده هم ثابت بماند.

فارس: در آبان ماه امسال 50 هزار و 808 دستگاه خودرو سواری در کشور تولید شد که نسبت به آبان 93 کاهش 6 /37‌درصدی را نشان می‌دهد.

خبرآنلاین: مرکز آمار ایران نرخ تورم روستایی کشور در پایان آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را 5 /12 درصد و تورم نقطه به نقطه را 9 درصد اعلام کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها