شناسه خبر : 12680 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: مقام معظم رهبری: اجازه هیچ‌گونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی داده نخواهد شد./ من اجازه نمی‌دهم بیگانگان از دانشمندان و فرزندان عزیز این ملت بازجویی کنند./ مسوولان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند./ پاسخ ایران به هرگونه شیطنت بسیار سخت خواهد بود.

جماران: سیدحسن خمینی: عمر امام کفاف نداد چارچوب نواندیشی دینی تبیین شود.

تدبیر‌24: رسول منتجب‌نیا عضو حزب اعتمادملی: انجمن‌های اسلامی در مقایسه با بسیج دانشجویی کار دشوارتری دارند چرا که دست‌شان بسته است./هیچ‌یک از تشکل‌ها نباید پایگاه گروه‌های خارج از دانشگاه شود.

ایسنا: محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه: دشمنان با زبان سلاح بیشتر آشنا هستند./سلاح سپاه برای ظلم‌ستیزی است.

ایلنا: نمایندگان اصفهان خواستار رسیدگی جدی به حوادث ورزشگاه تبریز هستند.

ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهور در تبریز: دولت با مقصران ورزشگاه تبریز برخورد می‌کند./اگر کسی شعاری می‌دهد باید از جیب خودش هزینه کند.

ایلنا: محمدعلی پورمختار در مورد بررسی پرونده پول‌گرفتگان از محمدرضا رحیمی تصریح کرد: ما برای ادامه بررسی‌ها منتظر پاسخ استعلام از دادگستری تهران هستیم و تا به حال پاسخی در این رابطه به کمیسیون اصل ۹۰ داده نشده است.

ایلنا: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد کنگره گرامیداشت شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد: دشمن با بهانه‌هایی نظیر «مذهب» و «قومیت» اختلاف‌افکنی می‌کند.

ایرنا: رئیس‌جمهور با بررسی پرونده روسای دانشگاه‌ها در شورای انقلاب فرهنگی موافقت کرد.

فارس: مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست هفتگی با خبرنگاران خبر داد؛ احتمال تمدید مذاکرات ایران و قدرت‌های جهانی/ با درخواست آژانس برای بازدید از پارچین موافقت نکرده‌ایم.

ایرنا: مسعود پزشکیان نماینده اصولگرای مجلس: تغییری در ریاست مجلس ایجاد نمی‌شود.

فارس: حمیدرضا فولادگر در نطق میان دستور: تفاهمنامه لوزان نه خیانت ترکمانچای است نه فتح‌الفتوح قابل تقدیر.

انتخاب: کشتی «ایران شاهد» حامل کمک‌های ایران برای مردم یمن برای تفتیش زیر نظر مراجع بین‌المللی به سمت جیبوتی حرکت می‌کند.

انتخاب: کالین پاول وزیر خارجه اسبق آمریکا: ایران می‌تواند عربستان را ظرف چندین ساعت به دوران پیش از عصر صنعتی بازگرداند./ در آن زمان سعودی‌ها حتی یک خط تلفن هم پیدا نخواهند کرد که از ما کمک بخواهند.

جماران: سیدحسن خمینی: به همه برای همیشه نمی‌توان دروغ گفت.

انتخاب: برکناری فرماندار جهرم پس از کمک به علی مطهری در ماجرای حادثه شیراز

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها