شناسه خبر : 8656 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: اریک سولهایم، معاون دبیرکل و رئیس برنامه محیط زیست سازمان ملل با اشاره به اینکه از دولت ایران برای حل مشکلات خوزستان حمایت می‌کنیم، گفت: مراکز توفان غبار در دست داعش است.
فارس: وحید محمدی، قائم‌مقام شهرداری منطقه ۱۱ تهران، از تخریب طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین پس از دو سال پیگیری و بیش از سه‌ ماه عملیات اجرایی خبر داد.
ایسنا: معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: با توجه به تاکیدی که رئیس‌جمهور دارند و گزارش‌های ما و وزارت نیرو هم نشان می‌دهد تالاب هور‌العظیم احیا و تا 70 درصد آبگیری‌شده و 30 درصد آن مانده تا کامل شود.
ایلنا: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: با اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، میزان تلفات جاده‌ای از ۲۷ هزار نفر به حدود ۱۶ هزار در سال رسیده که البته این عدد نیز بسیار بالاست و این میزان از تلفات یک هشدار جدی برای مسوولان کشور است تا در این زمینه تلاش جدی انجام شود.
ایسنا: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، بیکاری، نداشتن شغل دائم، مشکل تهیه مسکن، وضع نامناسب مالی، پیدا نشدن فرد مناسب و مسوولیت‌ناپذیری جوانان، مهم‌ترین دلایل ازدواج نکردن جوانان از دیدگاه افراد 18‌ساله و بیشتر شهری محسوب می‌شود.
میزان: سارقان مسلح خودرو حمل پول بانک پاسارگاد در شمال کشور شناسایی و دستگیر شدند. روز پنجم اسفند امسال وقوع سرقت از خودرو حمل پول بانک پاسارگاد تهران به ماموران پلیس اعلام شد. با شناسایی مخفیگاه سارقان در شهر لاهیجان با همکاری پلیس گیلان، دو سارق مرد و یک زن که اقدام به سرقت خودرو حمل پول کرده بودند در عملیات تعقیب و گریز و با شلیک پلیس به خودرو پرشیای آنها دستگیر شدند.
ایسنا: علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از شناسایی خانوارهای دارای سوء‌تغذیه و توزیع بسته حمایت غذایی در شب عید خبر داد و گفت: یک مرحله از توزیع بسته غذایی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است و بسته دیگر نزدیک شب عید توزیع می‌شود.
تسنیم: علی هاشمی، رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: قطعاً در سه دهه اخیر رشد اعتیاد بیشتر از رشد جمعیت بوده و این روند ادامه خواهد داشت.
ایسنا: وکیل مدافع «اعظم» گفت: حکم ۳۰ سال و شش ماه حبس همسر اعظم که وی و دو فرزندش را ۲۱ روز در خانه حبس کرده و مورد اذیت و آزار قرار داده بود، قطعی شد و اشد مجازات یعنی 15 سال حبس آن اجرا می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها