شناسه خبر : 6913 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: احمد دنیامالی، رئیس‌ کمیسیون حمل‌و‌نقل شورای شهر‌: پایتخت‌نشینان سال گذشته ٣٨٢ میلیارد تومان جریمه تخلفات رانندگی پرداخت کرده‌اند.

ایرنا: عبدالرضا استقامتی، مشاور سابق مدیرکل سازمان بهداشت جهانی: کودکان مبتلا به آنفلوآنزا تا ١٤ روز و بزرگسالان تا هفت روز ناقل هستند، ویروس این بیماری ١٥ دقیقه روی دست و تا ٢٤ ساعت روی دستگیره در زنده می‌ماند.

ایرنا: محمدتقی فاضل‌میبدی؛ عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم: سوال اصلی این نیست که قاچاقچی خرده‌فروش بالاخره اعدام شود یا نه بلکه سوال این است که اگر راهی که تاکنون رفته‌ایم درست نبوده، مجازات‌ها جواب نداده، اعدام قاچاقچیان باعث کاهش اعتیاد در کشور نشده و موفق نبوده‌ایم چرا همچنان باید راه گذشته را تکرار کنیم؟

ایرنا: حسین احمدی‌نیاز، وکیل قربانیان مین: انفجار مین در خارج از پادگان فرجوانی در حومه شهر اهواز، یاسین عبیداوی، کودک ١١ساله و از اهالی کوی صیاحی را به‌شدت مصدوم کرد.

ایرنا: باز هم تکرار آتش و مدرسه، این‌بار در مدرسه کانکسی روستای بارگاهی بوشهر / تلاش حسن مال‌احمدی، معلم تنها مدرسه ابتدایی دو‌کلاسه روستای بارگاهی در هدایت دانش‌آموزان به بیرون از کلاس باعث شد همه ٢٤ دانش‌آموز کلاس از خطر آتش‌سوزی نجات یابند.

ایسنا: معصومه ابتکار رئیس‌ سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به جدیت این سازمان درخصوص برخورد با زمین‌خواری و کوه‌خواری و تصرف اراضی ملی گفت: در موارد بسیاری از سوی افراد مختلفی که در این امر منفعت شخصی داشته‌اند و صاحب نفوذ بوده‌اند، تهدید شده‌ایم اما سازمان حفاظت محیط زیست در مقابل تهدیدات عقب‌نشینی نمی‌کند.

ایسنا: علیرضا جزینی، قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: در حال حاضر ١٨ مرکز ماده ١٦ (درمان اجباری اعتیاد) در سراسر کشور داریم که در هفت‌ماهه اول امسال بیش از هشت هزار نفر از این مراکز خدمات دریافت کرده‌اند. نظارت و بررسی‌های لازم از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این مراکز مرتباً انجام می‌شود، هرچند در برخی موارد ممکن است کاستی‌هایی وجود داشته باشد اما تاکنون یک مرتبه هم گزارش توسعه و انتقال اچ‌آی‌وی در مراکز نداشته‌ایم.

ایسنا: رحمت‌الله حافظی، رئیس‌ کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از حل نواقص و مشکلات کمپ شفق خبر داد و گفت: با راه‌اندازی مرکز خاورشهر جمع‌آوری مردان کارتن‌خواب از سطح شهر و ساماندهی آنها در هفته جاری انجام می‌شود و طی هفته گذشته هم ٤٥٠ زن کارتن‌خواب از سطح شهر جمع‌آوری شدند.

مهر: حمید شهریاری، معاون قوه قضائیه از فعالیت یک شبکه داخلی که کار مشابه فیس‌بوک را انجام می‌دهد، در قوه قضائیه خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها