شناسه خبر : 4879 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: انوشیروان محسنی‌بندپی، رئیس سازمان بهزیستی کشور: واقعیت این است که آسیب‌های اجتماعی را نمی‌توان به طور کلی ریشه‌کن کرد، اما می‌توان آن را مدیریت و کنترل کرد تا بتوانیم با محدود کردن آسیب‌ها فرد را از حلقه آن خارج کنیم.

ایرنا: محمد آقاجانی معاون درمان وزیر بهداشت: قرار است ۲۲۰هزار نفر از افغان‌هایی که بیمار خاص و نیازمند هستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند. / بیش از ۸۱ درصد مردم از خدمات بیمارستان‌های وزارت بهداشت رضایت داشته‌اند.

ایلنا: حبیب‌الله مسعودی‌فرید، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور: مشکلات حاد خانوادگی و خشونت‌های خانگی ۸ الی ۲۶ درصد علت تماس با اورژانس اجتماعی در نیمه نخست امسال بود که از این میان، کودک‌آزاری ۵ /۸ درصد و همسر‌آزاری ۵ /۷ درصد تماس‌ها را به خود اختصاص داده بودند و حدود یک درصد تماس‌ها هم مربوط به خودکشی بود.

فارس: محمدرضا رستمی، معاون امور ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رونمایی بیمه ازدواج جوانان تا یک ماه دیگر خبر داد و گفت: بر اساس آمار ۵۰ درصد از ازدواج‌ها در پنج سال نخست زندگی به طلاق منجر می‌شود بر این اساس مشاوره‌های ازدواج بسیار ضروری است.

مهر: علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی: هر سال ۱۵ تا ۱۸ هزار کودک بی‌سواد ۱۰ سال به بالا شناسایی می‌شوند. ما مسوول کودکان بازمانده از تحصیل نیستیم مگر اینکه آنان فرصت تحصیل را تا ۱۰‌سالگی از دست بدهند.

ایلنا: سیدمحمود واعظی، وزیر ارتباطات از برقراری دسترسی هشت هزار روستا به اینترنت جهت بهره‌مندی از پرونده الکترونیک سلامت خبر داد.

فارس: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از معافیت مالی ۱۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان از ابتدای امسال در کشور خبر داد و گفت: برای برخی از این شرکت‌ها معافیت سربازی و گمرکی را لحاظ کردیم.

ایرنا: مسعود ثقفی، سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران: به دلیل افزایش آلاینده‌های جوی و آلودگی هوای شهر تهران انجام فعالیت‌های ورزشی در سطح مدارس شهر تهران همچنان ممنوع است.

فارس: خلیل ساعی، مدیرکل بحران آذربایجان‌شرقی: آزمایشات ریوی و تنفسی از محدوده سه روستا در اطراف دریاچه ارومیه صورت گرفته که تعدادی از دانش‌آموزان مبتلا به بیماری‌های توفان نمکی شده‌اند.

اعتماد: مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: برای مقابله با «ال‌نینو» باید آمادگی کامل داشته باشیم، اگر آمادگی کامل نداشته باشیم، می‌تواند مشکل‌آفرین باشد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها