شناسه خبر : 4498 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تجربه اول با بازیگرانی سرشناس

در پی اعلام رسمی لیست فیلم اولی‌های جشنواره فجر مروری بر اسامی ۱۱ فیلم اعلام‌شده حکایت از حضور هنرمندان سرشناسی دارد که به قولی با فیلمسازانی که اولین تجربه سینمایی‌شان را پشت سر گذاشتند، همکاری داشتند.

در پی اعلام رسمی لیست فیلم اولی‌های جشنواره فجر مروری بر اسامی 11 فیلم اعلام‌شده حکایت از حضور هنرمندان سرشناسی دارد که به قولی با فیلمسازانی که اولین تجربه سینمایی‌شان را پشت سر گذاشتند، همکاری داشتند.
فیلم «احتمال باران اسیدی»: فیلمبرداری «احتمال باران اسیدی» در سکوت خبری انجام شد و یکی از ویژگی‌های این اثر طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم، حضور شمس لنگرودی شاعر و پژوهشگر ادبیات به عنوان بازیگر در این پروژه است. همچنین از دیگر بازیگران اصلی این فیلم نیز می‌توان به مریم مقدم اشاره کرد.
فیلم بدون مرز: فیلم سینمایی «بدون مرز» اولین ساخته بلند امیرحسین عسگری فیلمی ضد‌جنگ است و داستان پسری را روایت می‌کند که هر روز برای ماهیگیری به کشتی به گل نشسته‌ای در نقطه صفر مرزی پا می‌گذارد و آنجا را به محلی برای آرامش خود تبدیل کرده، اما حضور غریبه‌ای این آرامش را به هم می‌زند.
فیلم چاقی: فیلم سینمایی «چاقی» با کارگردانی راما قویدل که اخیراً از او سریال «دولت مخفی» از تلویزیون پخش شد؛ روایتی است از یک انتخاب؛ انتخاب عشق یا وجدان!
جامه‌دران: فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی موضوعی اجتماعی دارد و بر اساس یکی از رمان‌های ناهید طباطبایی که به همین نام نوشته شده، ساخته شده است.
چهارشنبه 19 آبان: فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 آبان» نخستین تجربه کارگردانی وحید جلیلوند است که توسط محمدحسین لطیفی و علی جلیلوند تهیه شده است.
فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟: اولین فیلم سینمایی با کارگردانی صفی یزدانیان به تهیه‌کنندگی علی مصفا ساخته شده است و در آن لیلا حاتمی و علی مصفا و تعدادی از بازیگران گیلانی جلوی دوربین می‌روند.
فیلم دو: فیلم سینمایی «دو» اولین فیلم سینمایی سهیلا گلستانی بازیگر فیلم «امروز» است که به تهیه‌کنندگی و بازیگری پرویز پرستویی ساخته شده است.
ماهی سیاه کوچولو: «ماهی سیاه کوچولو» اولین فیلم بلند سینمایی مجید اسماعیلی با بازی مریلا زارعی و مصطفی زمانی جلوی دوربین رفت.
ناهید: «ناهید» با مضمونی عاشقانه و اجتماعی: از تولید فیلم «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده کمتر خبر رسمی منتشر شده است، که گفته می‌شود، مضمونی عاشقانه و اجتماعی دارد. ساره بیات، پژمان بازغی و نوید محمدزاده بازیگران اصلی فیلم هستند که در کنار پوریا رحیمی‌سام، نسرین بابایی، میلاد حسین‌پور و بازیگران اهل استان گیلان در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. ساره بیات بازیگر نقش ناهید است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها