شناسه خبر : 20722 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران: معنایی ندارد خواهران و برادران در محیط کار کنار هم بنشینند.

ایرنا: محمدعلی اسفنانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تحقق جرم در دانشگاه ایرانیان قطعی است، اظهار کرد: برگرداندن پول برداشت‌شده فقط می‌تواند موجب تخفیف برای آنها باشد.

ایسنا: وجیه‌الله پرویزی، رئیس‌ اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی بیش از 70 هزار نوآموز تا ابتدای مردادماه خبر داد.

ایلنا: هیات نظارت بر مطبوعات مجوز 48 نشریه و پایگاه اطلاع‌رسانی را صادر کرد. در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات به نشریات «وطن امروز»، «امید جوان» و «کیهان»، تذکر داده شد /قانون رفع توقیف شد.

مهر: بابک یکتاپرست مدیرکل برنامه‌ریزی جذب و آموزش اهدا‌کننده سازمان انتقال خون ایران: 20 درصد خانم‌های ایرانی دچار کم‌خونی هستند.

ایرنا: کمال‌الدین پیرموذن، نماینده اردبیل: در تلاش هستیم اصل بودجه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را افزایش دهیم.

ایرنا: سازمان تامین اجتماعی: چنانچه بیمه‌شده‌ای برای دو یا چند کارفرما کار کند، کارفرمایان مکلف‌اند به نسبت مزد یا حقوقی که می‌پردازند، حق‌بیمه سهم بیمه‌شده را از حقوق وی کسر و به انضمام سهم خود، به سازمان پرداخت کنند.

مهر: آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تصویب در هیات دولت تقدیم معاون اول رئیس‌‌جمهور شد.

ایسنا: نادر نوروزی مدیرکل حقوقی شهرداری تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت شکایت شهرداری تهران از سفارت انگلیس گفت: این شکایت همچنان در حال پیگیری است هرچند بخشی از شکایت منجر به حکم و خلع ید شده است و باقی پرونده در حال رسیدگی است.

مهر: حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش تفاهمنامه همکاری و تعامل امضا کردند. این نامه مشترک به امضای آیت‌الله هاشم حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش رسیده است.

فارس: عباس قائیدرحمت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با یادآوری درج آگهی‌ در برخی از روزنامه‌ها مبنی بر اجاره سوئیت مبله در تهران برای چند روز، نسبت به اخاذی موجرها از مستاجران هشدار داد و گفت: باید دستگاه‌های مسوول هر‌چه سریع‌تر با چنین پدیده‌هایی برخورد لازم را داشته باشند.

ایرنا: سرهنگ‌ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 200 هکتار از اراضی پارک ملی گلستان طعمه آتش شده است، گفت: سهل‌انگاری مسافران در خاموش کردن آتش، آتش‌سوزی شب گذشته در این پارک ملی را رقم زد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها