شناسه خبر : 19990 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

مهر: تمبر ۱۷۵ شهید غواص، در آخرین روز هفته دفاع مقدس و با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی می‌شود.

تسنیم: محمدجواد غروی، دبیر اجرایی دومین کنگره فناوری‌های نوین آزمایشگاهی: متاسفانه بیمارستان‌ها و مراکز دولتی توانایی انجام یک‌سوم آزمایش‌های تخصصی را ندارند چون در زمینه دستگاه‌های آزمایشگاهی گران‌قیمت بخش‌های دولتی نمی‌توانند برای خرید آن به‌دلیل کمبود اعتبارات ورود کنند.

اعتماد: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت: امکان مسمومیت زائران با گاز سمی غیرممکن است و بدون شک فاجعه اندوهبار منا به دلایل دیگری رخ داده است که عمده آن فشار جمعیت ناشی از عدم مدیریت صحیح مسیر حرکت زائران بود.

فارس: محمد اسلامی، رئیس اداره باروری سالم وزارت بهداشت: آمار ۴۰ برابری سقط‌های غیرقانونی نسبت به سقط‌های قانونی نادرست است و نمی‌توان در این زمینه آمار قطعی داد اما حتماً آمار موارد غیرقانونی بیشتر است.

ایسنا: فریدون خیری، جانشین رئیس ستاد چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری از تایید صلاحیت ۱۶۶ نفر از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری خبر داد.

مهر: سال تحصیلی مددجویان زندان‌های تهران رسماً آغاز شد. با آغاز سال تحصیلی جاری ۲۰۰ مددجو مشغول تحصیل هستند.

ایسنا: حمیدرضا صرامی مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن اشاره به موفقیت‌هایی چون کشف ۱۰ درصد از تولیدات مواد مخدر افغانستان، کشف ۴۲ میلیون قرص روانگردان و انهدام ۱۱۱۲ کارگاه تولید مواد مخدر گفت: این در حالی است که همچنان شیوع مصرف در نوجوانان و دانشجویان بیانگر رشد روزافزون در این حوزه است.

ایسنا: مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص طغیان مگس‌های سفید در پایتخت: کمیسیون سلامت شورا در حال پیگیری بحث مگس‌های سفید است؛ اما بی‌تردید اقدامات اجرایی در این زمینه بر عهده شهرداری تهران است.

ایسنا: محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: کمپین فضای مجازی با عنوان «همسر خوب من» در سطح ملی شروع شده است. این کمپین از اواخر شهریورماه آغاز شده است و می‌توان آن را از طریق توییتر و اینستاگرام پیگیری کرد.

آنا: پیکان قرمزرنگ علی کریمی که برای کمک به موسسه خیریه در مشهد به مزایده گذاشته بود به مبلغ 508 میلیون تومان به فروش رفت.

مهر: ضیا هاشمی معاون فرهنگی وزارت علوم گفت نیازمند رصدخانه فرهنگی و اجتماعی در کشور هستیم که این رصدخانه می‌تواند در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها