شناسه خبر : 18245 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

فارس: محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به ساری: تعدادی از صفحات شبکه‌های اجتماعی که مورد تایید نباشند با استفاده از فیلترینگ هوشمند جلوی فعالیت آنها گرفته می‌شود. البته بخشی از این شبکه‌های اجتماعی مشکل خاصی ندارند و می‌توانند کار کنند و درصد کمی از این شبکه‌ها دارای مشکل هستند.

مهر: علیرضا جزینی، قائم‌مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر: معتادان متجاهر نیاز به آب و نان دارند و این وظیفه دولت است که با احداث خانه‌های بین‌راهی نیاز آنان را تامین کند. آمار ماندگاری معتادان بهبودیافته در ایران ۲۰ درصد است و حدود ۸۰ درصد درمان‌شدگان دوباره به اعتیاد برمی‌گردند و ۳۰ درصد خانواده‌ها هم فرزندان معتاد خود را نمی‌پذیرند.

تسنیم: نیروگاه زباله‌سوز و بزرگ‌ترین پروژه زیست‌محیطی تولید برق از پسماندهای شهری با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران شهری افتتاح شد.

فارس: محمد سالاری، رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در نشست خبری خود با اعلام اینکه هنوز زمان دقیق برگزاری انتخابات مشخص نیست با اشاره به تمدید چهارروزه ثبت‌نام از داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: این زمان از ۱۹ بهمن تا ۲۲ بهمن‌ماه تمدید شده است.

مهر: نخستین مرکز جامع پیشگیری از سرطان و حمایت از مبتلایان و خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره ژنتیک، پیشگیری از معلولیت‌ها و پیشگیری از ایدز و اعتیاد از سوی سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد. تمام خدمات این مرکز برای مراجعان رایگان است.

ایرنا: محمد فرهادی وزیر علوم: یکی از معضلات نظام آموزشی فعلی بحث خرید و فروش پایان‌نامه‌ها در کشور است، موضوعی که پیگیر رفع آن هستیم و به‌زودی با لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی قانونی در این رابطه تصویب می‌شود.

ایسنا: محمدرضا مخبر‌دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد بررسی حکم رئیس دانشگاه تهران: ان‌شاءالله جلسه شورا در هفته آینده تشکیل می‌شود و نتیجه هر چه شد اعلام می‌کنم. دلیل تشکیل نشدن جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در هفته گذشته برنامه‌های متراکم روسای قوا برای دهه فجر بوده است.

عصرایران: انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران با صدور بیانیه‌ای از رایزنی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد تشکلی به جای این انجمن خبر داد و از این کار ابراز تاسف کرد.

ایرنا: سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز به حساب آنها واریز می‌شود. به گفته نوربخش مبلغ عیدی ۶۰۳ هزار و ۵۰۰ تومان است و بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها