شناسه خبر : 1708 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: بنیاد ملی مد و لباس در راستای ترویج مد و لباس اسلامی ایرانی ۲۰ عنوان انیمیشن را تولید و طراحی کرده است که به زودی از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.

ایرنا: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش: اگر نیروی انسانی آموزش و پرورش از یک میلیون به ۷۵۰ هزار نفر کاهش یابد ۳۳ درصد حقوق فرهنگیان افزایش می‌یابد.

مهر: سیدابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، مهم‌ترین دلیل مهاجرت روستاییان را اشتغال و اقتصاد آنان دانست و گفت: متاسفانه در حال حاضر حداقل ۱۱ میلیون حاشیه‌نشین در کشور وجود دارد و در شهرهای بزرگی چون مشهد، اهواز و تهران نیز بیش از ۳۰درصد جمعیت حاشیه‌نشین هستند.

شهروند:
محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ورود سالانه بیش از ۱۰هزار تبعه افغان به ایران به‌صورت قانونی و غیرقانونی، بیماری وبا را به یکی از دغدغه‌های کشور تبدیل کرده است.

ایرنا: قاسم علی خراسانی، رئیس بیمارستان امام خمینی‌(ره) تهران: این بیمارستان ۴۶۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار است و دیرکرد بیمه‌ها، خرید تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی بیمارستان‌ها از جمله بیمارستان امام خمینی را با مشکل مواجه کرده است.

ایسنا: علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران: مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهر تهران در مردادماه آغاز به کار می‌کند. به گفته او بر اساس مصوبه شورای اجتماعی کشور که به منزله قانون است مقرر شده تا افراد آسیب‌دیده اجتماعی از سطح شهر تهران جمع‌آوری شوند و در این مجتمع حداکثر با یک توقف ۴۸‌ساعته کار پایش آنها انجام شود.

ایسنا: تقی مهری؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی: موضوع پلاک‌های ملی برای بسیاری از وزارتخانه‌ها و زیرمجموعه‌های دولت اعمال و اجرا شده و مشکلی در این خصوص نداریم اما در بحث خودروهای نظامی موارد موجود همچنان در دست بررسی است.

ایرنا: اقبال شاکری، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران: اخیراً موضوع واگذاری زندان اوین جدی‌تر شده و امکان توافق شهرداری و قوه قضائیه برای انعقاد تفاهمنامه افزایش یافته است و بر اساس آخرین اطلاعات، گفت‌وگویی شفاهی مابین مسوولان شهرداری و قوه قضائیه انجام و مقرر شده تا با واگذاری زندان اوین، زندان‌هایی در مکان‌های دیگری که مورد توافق طرفین است، ساخته شود.

ایسنا: رسول دیناروند، رئیس سازمان غذا و دارو: واکسن مرفین فرآورده‌ای از مرفین است و چیزی جز آن نیست و حالت پیشگیرانه ندارد و مردم گمان نکنند با تزریق این فرآورده تمایل‌شان به اعتیاد از بین رفته، یا تاثیر مواد مخدر از بین می‌رود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها