شناسه خبر : 17009 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

شهروند: محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت خبر داد: موج سنگین آنفلوآنزا در کشور از هفته‌های آینده

ایسنا: محمدمهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر: وقوع موج جدید آنفلوآنزا کذب است.

اعتماد: ابوالقاسم چیذری، مدیرعامل شرکت شهربان از شروع مرحله دوم طرح ویژه انضباط شهری در میادین هفت‌تیر و تجریش با همکاری مناطق ۶، ۱ و یگان حفاظت شهرداری تهران خبر داد.

ایرنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه بازداشت و جمع‌آوری خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در اولویت است، گفت: ۳۵۰۰ معتاد متجاهر و همچنین دو هزار بانوی معتاد از سطح شهر تهران جمع‌آوری و درمان شده‌اند و اکنون نیز در مرحله کارآموزی هستند.

ایرنا: محمدحسن لطفی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: طی سال‌های گذشته شیوع سرطان‌ها در استان یزد از میانگین کشوری بالاتر بوده و سالانه هفت الی ۹درصد به آمار مبتلایان سرطان در این استان اضافه می‌شود که استعمال دخانیات، افزایش وزن و چاقی، عدم تحرک و تغذیه ناسالم از عوامل افزایش سرطان‌ها در استان است.

ایرنا: گروه انگل‌شناسی و قارچ‌شناسی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: عفونت انتروبیازیس آلودگی به کرم انتروبیوس ورمیکولاریس در اسکلت هفت هزارساله تهران تشخیص داده شد.

ایلنا: مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش: جداول درسی رشته ریاضی و فیزیک، علوم و معارف اسلامی و علوم انسانی بررسی و تصویب شد و دروس تفکر و سواد رسانه‌ای، سلامت و بهداشت، انسان و محیط زیست، مدیریت خانواده و سبک زندگی و نیز درس هنر، به عنوان دروس جدید به مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم اضافه شده است.

ایسنا: اشرف گرامی‌زادگان، مدیرکل دفتر بررسی‌های امور حقوقی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری: تلاش می‌کنیم با رایزنی با نمایندگان مجلس، جزییات لایحه کاهش ساعت کاری زنان پیش از پایان دوره مجلس نهم تصویب شود.

فارس: محمد شریعتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران: کیفیت آب تهران را به صورت محلی پایش می‌کنیم و از هر محله نمونه‌برداری کرده و پایش ما دقیق است. همچنین آزمایشات را به کرات انجام داده و دائماً کوچک‌ترین مشکل را به آب و فاضلاب اطلاع می‌دهیم. بنابراین آبی که مردم تهران مصرف می‌کنند آبی سالم است.

مهر: مهدی مرتضوی، سرپرست گروه باستان‌شناسی «تپه‌دشت» شهر سوخته از کشف مقدار زیادی آثار انگشت انسان‌های باستان در تپه‌دشت از محوطه‌های اقماری شهر سوخته خبر داد و گفت: آثار انگشت کشف‌شده می‌تواند در تعیین جنسیت و میانگین سنی افراد شاغل در این کارگاه‌ها کمک کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها