شناسه خبر : 16840 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه

980 هزار دختر بالای 30 سال هنوز ازدواج نکرده‌اند
index:1|width:50|height:20|align:right نوشت: علی‌اکبر محزون مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات ثبت‌احوال کشور با اشاره به سن ازدواج دختران و پسران در ایران که به ترتیب بین 20 تا 24 برای دختران و 25 تا 29 سال برای پسران تعریف شده است از تجرد یک میلیون و 300 هزار مرد بالای 35 سال و زن بالای ۳۰ سال در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 320 هزار نفر پسر و 980 هزار نفر دختر هستند که با توجه به سن تجرد قطعی در خانم‌ها که 49 سال تعیین شده است زنگ خطر تجرد قطعی برای نزدیک به یک میلیون دختر به صدا درآمده است...بر اساس آمارهای پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور 152 هزار دختر و پسر هرگز ازدواج نکرده‌اند و به سن تجرد قطعی یعنی 49 سال و بالاتر رسیده‌اند که از این تعداد 62 هزار نفرشان مرد و 90 هزار نفرشان خانم هستند.

100 دستگاه دیالیز را در انبار گرو گرفته‌اند
index:2|width:50|height:20|align:right نوشت: فاطمه هاشمی رئیس بنیاد بیماری‌های خاص با انتقاد از دولت گذشته اعلام کرد: «جهت حمایت از بیماران EB نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشتم. رئیس‌جمهور نیز نامه را به وزارت بهداشت ارسال کرد اما معاون وزارت بهداشت گفت این بیماران بابت درمان‌شان تنها دو پماد باید مصرف کنند که این دو پماد نیز بیمه است. شرایط این بیماران طوری است که حتی برخی از آنها از روزنامه جهت پوشش زخم‌هایشان استفاده می‌کنند. بیماری این بیماران درمانی ندارد و قیمت هر باند مصرفی‌شان امروز به بیش از یک میلیون تومان رسیده است...برای چهار استان نیازمند 120 دستگاه دیالیز هستیم. سال گذشته هم برای واردات 300 دستگاه قرارداد بسته بودیم که اکنون 100 دستگاه آن در گمرک مانده و اجازه ترخیص نمی‌دهند...»

کفاشیان کیست که از صداوسیما باج‌خواهی کند؟
index:3|width:50|height:20|align:right نوشت: رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید مبلغ 160 میلیارد تومان بابت حق پخش تلویزیونی مسابقات به صداوسیما پیشنهاد داده است! او تاکید کرده (بخوانید تهدید کرده) در صورتی که صداوسیما نسبت به بستن قرارداد جدید اقدام نکند از پخش مسابقات جلوگیری خواهم کرد! ... با مروری بر تبارشناسی هویت سیاسی کفاشیان که اکنون بر مسند ریاست فدراسیون فوتبال بیشتر مستظهر به حمایت فیفای خارجی است تا مدیریت‌های مسوول داخل کشور، وی با حکم اصلاح‌طلبی به‌نام مهر علیزاده معاون وقت خاتمی بر سر کار آمد... کفاشیان‌های عرصه ورزش چه‌کاره مملکت هستند که مانع پخش رویدادها از رسانه ملی شوند؟ رئیس فلان فدراسیون چه‌کاره است که باج‌خواهی کند و از پخش یک رویداد از رسانه ملی جلوگیری کند؟

سونامی گردشگری در ایران در حال وقوع است
index:4|width:60|height:17|align:right نوشت: مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: بر اساس گزارش‌های فعالان بخش گردشگری داخلی و خارجی و تحلیل‌های نشریات معتبر خارجی و کارشناسان حوزه گردشگری سونامی گردشگری در ایران در حال وقوع است...آمارها نشان می‌دهد سهم کشور ما از رقم 1250 میلیارد‌ دلاری که در گردشگری دنیا جابه‌جاشده بسیار ناچیز است. ...بر اساس آمارها حدود هفت میلیون گردشگر خروجی و 5/4 میلیون نفر گردشگر ورودی داشته‌ایم، از هفت میلیون گردشگر خروجی 2/2 میلیون نفر به عتبات عالیات و 600 هزار نفر به عربستان سفر کرده‌اند و از چهار میلیون گردشگر ورودی 6/1 میلیون نفر از عراق، یک میلیون نفر از آذربایجان و بقیه از دیگر کشورها بوده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها