شناسه خبر : 14788 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: رحمت‌الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورای شهر تهران از مرگ چهارهزار و 600 نفر بر اثر آلودگی هوا طی یک‌سال گذشته خبر داد.

ایرنا: چهار هزار کودک کار و خیابانی تاکنون ساماندهی شده‌اند. همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفته است: «نگهداری از این کودکان با حکم قضایی انجام می‌شود، در غیر این صورت والدین می‌توانند از سازمان بهزیستی شکایت کنند، تا کودک به آنها تحویل داده شود.»

فارس: استفاده دانش‌آموزان از موبایل در مدارس همچنان ممنوع است. حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش ‌و پرورش با اعلام اینکه ورود موبایل به مدارس به دلیل کاربردهای متفاوت مخل آموزش می‌شود، گفته است: «معتقدم باید موبایل دانش‌آموزی تعریف شود.»

مهر: آمارها نشان می‌دهد حدود شش‌هزار زندانی خارجی در ایران و سه‌هزار زندانی ایرانی در زندان‌های خارج از کشور محبوس هستند که انتظار انتقال به کشور خود را دارند. بر اساس آخرین آمارهای ارائه‌شده از سوی نهادهای مسوول حدود سه‌هزار ایرانی نیز در زندان‌های کشورهای مختلف جهان در بند هستند و تعداد زندانیان خارجی در زندان‌های ایران حدود شش‌هزار نفر است که بیشتر به دلیل جرائم مواد مخدر و قاچاق محکوم و محبوس شده‌اند.

شرق: حسن محرابی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، شناسنامه‌دار بودن پایگاه‌های خبری را یکی از شروط لازم برای دریافت یارانه عنوان کرد.

ایرنا: معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با ابراز نگرانی از وضعیت تالاب‌های کشور به‌خصوص هامون، گفت: خوشبختانه ردیف بودجه‌ای برای احیای دریاچه ارومیه، تالاب‌های هامون، انزلی و پریشان پیش‌بینی شده است که امیدواریم با جذب مشارکت سازمان ملل و همکاری بیشتر افغانستان در کنار این جذب بودجه، موفق به حل بحران تالاب هامون شویم.

ایسنا: محمدرضا برجی، مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان: گیلان بالاترین درصد نیترات آب را دارد.

فارس:‌ غلامرضا بصیری‌پور، رئیس شورای عالی استان‌ها: باید با دولت، مجلس و قوه قضائیه تعامل و همکاری کرد و در انتخابات آتی مجلس، هیچ عضوی حق ندارد از امضا و مهر شورا برای حمایت از کاندیدای خاصی استفاده کند.

ایرنا: حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا: فعلاً خبری از دستگیری عامل اسیدپاشی اصفهان نیست.

‌ایسنا: سردار قاسم رضایی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی درباره نحوه و شرایط به‌کارگیری سربازان در مرزها: نیروها و سربازان جدیدالورود به مرزبانی مستقیم به مناطق عملیاتی و درگیر اعزام نشده و قبل از آن در مناطق دیگر به کار گرفته می‌شوند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها