شناسه خبر : 13998 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

اعتماد: مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌‌جمهور و رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با «استفان لفول» وزیر غذا، کشاورزی و جنگلداری و «ماتیاس فکل» دبیر دولت و مسوول تجارت خارجی فرانسه گفت: ما امیدواریم به دنبال توافق وین که زمینه لغو تحریم‌های ناعادلانه و ظالمانه علیه ایران را فراهم کرده است، بتوانیم از ظرفیت‌های اقتصادی متقابل همه کشورها استفاده کنیم.

ایسنا: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان از اول مهر اجرایی می‌شود، گفت: در حال حاضر احکام رتبه‌بندی معلمان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در حال صدور است.

فارس: ایرج حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت: دو نفر از مدیران بهداشت و درمان شهرستان جاسک به دلیل مرگ مادر باردار از مسوولیت بر‌کنار شدند و تعدادی از افراد که قصور آنها در بخش‌های مختلف محرز شده بود به مراجع قضایی معرفی شدند.

فارس: مهشید ناصحی، رئیس‌ اداره کنترل سل و جذام وزارت بهداشت از ابتلای بیش از ۱۰ هزار نفر به سل در کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: ما در همسایگی با افغانستان، پاکستان و عراق هستیم که دارای آمار بالای سل هستند.

مهر: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به مسولان وزارت بهداشت در همایش اقتصاد سلامت: طوری برنامه‌ریزی کنید که هزینه‌های سلامت متعادل شود.

ایرنا: محمود عابدینی، دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین‌المللی ام‌اس با بیان اینکه ام‌اس بیماری ناتوان‌کننده‌ای است و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد مبتلایان به آن در جهان، ام‌اس پیشرونده دارند، بر لزوم پیشگیری از بروز و پیشرفت این بیماری تاکید کرد.

فارس: بهروز جنت، مدیرکل بازرسی و نظارت سازمان غذا و دارو: خط تولید آب معدنی «دماوند» به علت عدم تمکین به مقررات و ضوابط سازمان غذا و دارو با حضور بازرسان این سازمان متوقف شد.

ایسنا: سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه واکسن کافی برای مقابله با بیماری نشخوارکنندگان کوچک وجود ندارد، گفت: تاکنون ۵۱۸ راس دام در مناطق حفاظت‌شده بر اثر این بیماری تلف شده‌اند.

فارس: سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: پنج میلیون نفر در کشور کارت و شماره ملی ندارند که تا اول دی مهلت دارند، برای دریافت آن اقدام کنند.

ایسنا: مهدی چمران رئیس‌ شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حفظ باغات و درختان شهر تهران جزو مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر است، گفت: اگر برخی فکر می‌کنند که با آتش زدن درختان می‌توانند ماهیت باغات را تغییر دهند در اشتباه هستند.

فارس: سیدمحمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری گفت: هیچ‌ گونه برنامه‌ای برای رفع فیلترینگ برخی شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده همچون فیس‌بوک نداریم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها