شناسه خبر : 13227 لینک کوتاه

با رسانه‌ها

فارس: معاون نیروی انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور: یک میلیون و 700 هزار کارمند باید در دولت باشند اما در حال حاضر دو میلیون و 300 هزار نفر در دولت کار می‌کنند.

شرق: «اشرف آل‌یاسین» مدیر گروه زنان و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران از افزایش 30‌درصدی آمار زایمان طبیعی بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور خبر داد.

ایسنا: ناهید خداکرمی رئیس انجمن علمی مامایی ایران: 52 درصد از زایمان‌های کشور در سال گذشته به‌صورت سزارین انتخابی بوده است و این آمار سزارین در هیچ کشوری اتفاق نیفتاده چرا که آمار سزارین در دنیا بین 15 الی 25 درصد است.

ایرنا: معاون حفاظت محیط‌ زیست: دلواپس سلامت مردم باشید./ اغراض سیاسی در دفاع غیرمنطقی کنار گذاشته شود.

خبرآنلاین: شرکت پالایش نفت: آلاینده‌های سرطان‌زای بنزینی هوای تهران کاهش یافته است.

روزنامه ابتکار: عامل اصلی روی آوردن مردم به ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی، صدا و سیماست.

خبرآنلاین: معاون وزیر نفت در دولت احمدی‌نژاد: مایعی که در پتروشیمی‌ها تولید می‌کردیم، بنزین نبود.

ایرنا: معاون خدمات شهری شهرداری: هزینه کفن و دفن در بهشت زهرا 193 هزار تومان است.

اعتماد: رئیس یکی دیگر از پرحاشیه‌ترین دانشگاه‌های کشور در هشت سال گذشته تغییر کرد. علیرضا رهایی با حکم رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم از ریاست دانشگاه امیرکبیر برکنار و سید‌احمد معتمدی به عنوان سرپرست جایگزین او شد.

ایران: عبدالرحمان رستمیان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: از ۷۰ میلیون لیتر بنزین تولیدی داخل، تنها ۱۴ میلیون لیتر آن در حد یورو چهار و بنزین پاک است و بقیه آن دارای آلایندگی بوده و موجب آلودگی هوا می‌شود.

فارس: یعقوب جعفری، رئیس شورای عالی نظام پرستاری از ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهوری، وزیر بهداشت و کمیسیون اصل 90 برای اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری خبر داد

ایرنا: علی‌اکبر محزون، مدیرکل دفتر اطلاعات آمار سازمان ثبت ‌احوال: ازدواج زنان ایرانی با مردان غیر‌ایرانی که در داخل کشور هستند در سال 92، 749 مورد بوده که این آمار نسبت به آمار کل ازدواج‌های انجام شده در سال گذشته یک به هزار است.

ایرنا: جمع کثیری از مردم سیستان و ساکنان حاشیه تالاب بین‌المللی هامون روز جمعه با تجمع در حاشیه این دریاچه و حمل دست‌نوشته‌هایی با موضوع حمایت و توجه به هامون و محیط‌زیست خواستار توجه مجامع بین‌المللی برای حمایت از این تالاب و توجه به حقابه هامون شدند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها