شناسه خبر : 10638 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: گزارش مرکز آمار ایران مشخص کرد؛ تورم بخش بهداشت و درمان نصف شد.

مهر: حسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: از لغو حج عمره به عنوان یک سیاست دائمی استقبال نمی‌کنیم و به دنبال آن نیز نیستیم.

فارس: مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی: ما و وزارت بهداشت مخالف فعالیت لبنیاتی‌های عرضه‌کننده لبنیات فله هستیم و شهرداری به این مراکز مجوز می‌دهد و در پی آن هستیم که عرضه لبنیات فله متوقف ‌شده و لبنیاتی‌ها یا باید محصولات فرآوری‌شده عرضه کنند یا تعطیل شوند.

فارس: مدیرکل بهبود تغذیه وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به تغذیه نامناسب ۴۷ میلیون نفر از جمعیت کشور گفت: بیماری‌های قلبی و عروقی مهم‌ترین علت مرگ و میر در کشور است و مصرف زیاد نمک، چربی و قند سه عامل خطر تغذیه این مساله است.

ایرنا: امیرهوشنگ احسانی، معاون آموزشی بیمارستان تخصصی پوست رازی: انجام بوتاکس و تزریق ژل در آرایشگاه‌ها ممنوع است و افراد شاغل در این مکان‌ها صلاحیت انجام این اعمال را ندارند.

ایسنا: روح‌الله مدبر، سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته جوان: وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای از وزیر دادگستری - که عضو شورای عالی جوانان نیز است - درخواست کرد نسبت به عفو جوانان زندانی دارای جرائم غیر‌عمد در هفته جوان اقدام کند.

ایرنا: سیدتقی نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی: چک سازمان هنوز دست زنجانی است.

ایسنا: علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از دریافت مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیرو در آموزش و پرورش از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خبر داد. به گفته فانی طبق این دستورالعمل، استخدام فرزندان فرهنگیان در اولویت قرار دارد چرا که این اقدام در راستای مطالبه فرهنگیان است.

الف: سودابه داوران، استاد دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به واسطه دستاوردهای تحقیقاتی در نانوتکنولوژی پزشکی موفق به دریافت مدال یونسکو شد. داوران تا امروز بیش از ۱۰۰ مقاله علمی بین‌المللی منتشر کرده و ۱۵ اختراع ملی نیز به نام او ثبت شده است.

فارس: هدایت حسینی، مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو با تاکید بر ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ گفت: مصرف خمیر مرغ در فرآورده‌های غذایی همچنان ممنوع است.

اعتماد: از ۴۷ درخواست احداث برجی که از سوی شهرداری پرونده آنها برای صدور مجوز به شورای عالی شهرسازی در بهمن‌ماه ارجاع شده بود، تنها سه‌تا از آنها مجوز احداث برج را گرفته‌اند.

ایسنا: معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در مورد واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران گفت: واگذاری‌ای در این مورد نداریم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها