شناسه خبر : 10497 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: علی‌اصغر فانی، وزیر پیشین آموزش و پرورش در مراسم تودیع خود از کشف «انبار چماق» در زیرزمین وزارتخانه باقیمانده از دولت پیش خبر داد.
ایسنا: رضا ملک‌زاده معاون وزیر بهداشت: مردم بعضی استان‌ها بیشتر از سیگار، «تریاک» می‌کشند؛ تفریح سرطانی. ۱۰ تا ۱۷درصد میانسالان در کشور برای آرامش و تفریح تریاک می‌کشند. مصرف‌کنندگان تریاک، مبتلا به سرطان‌های معده، لوزالمعده، مثانه و ریه می‌شوند.
ایرنا: محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: حکم قصاص دو چشم محکومی که اقدام به پاشیدن آهک روی چشمان دختر چهارساله‌ای کرده بود، اجرا شد. / محکوم محمدرضا بود که سال ۱۳۸۸ در شهرستان قروه سنندج اقدام به پاشیدن آهک روی چشمان دختری به نام فاطمه چهارساله کرده بود و موجب نابینایی او از دو چشم شده بود. /این دومین اجرای حکم اسیدپاشی و ترکیبات شیمیایی (آهک) در کشور از زمان تصویب ماده‌واحده مجازات اسیدپاشی یا سایر ترکیبات شیمیایی مصوب ۱۳۳۷ است.
مهر: ۳۰ قلم شیء باستانی شامل ظروف سفالی بی‌لعاب و لعابدار، مهر استامپی، پیکرک، النگو و انگشتری باستانی متعلق به ایران که توسط پلیس ایتالیا در حدود ۹ سال پیش توقیف شده بود، طبق رای دادگاه ایتالیا به کشورمان مسترد شد.
ایسنا: سازمان پزشکی قانونی از کاهش 2 /3 درصدی تلفات سوختگی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور امسال در کشور خبر داد. در شش‌ماهه نخست امسال، 875 تن به دلیل سوختگی در کشور جان خود را از دست داده‌اند. این شمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 904 تن تلفات، 2 /3 درصد کاهش نشان می‌دهد.
ایرنا: مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران از ادغام پنج منطقه 9، 10، 2، 5 و 13 خبر داد. او با بیان اینکه پیشنهاد داده‌ایم که مناطق 9 و 10 تهران با یکدیگر ادغام شوند، گفت: «همچنین پیشنهاد شده است که از جنوب مناطق 2 و 5 کاسته و یک منطقه جدید ایجاد شود.»
ایلنا: وحید حسینی، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوا: «سالانه ۲۶ هزار نفر در کشور بر اثر آلودگی هوا فوت می‌کنند که آمار تهران در این میان، شش هزار نفر است. این در حالی است که بالغ بر ۱۶ نهاد و سازمان درگیر آلودگی هوا هستند، اما هنوز این معضل حل نشده است.»
ایرنا: زهرا احمدی‌پور، با حکم رئیس‌جمهوری، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شد تا او چهارمین معاونی زنی باشد که در دولت یازدهم وارد هیات دولت می‌شود و سومین معاون زنی که در حال حاضر فعالیتش را در دولت یازدهم شروع می‌کند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها