شناسه خبر : 18609 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مقام معظم رهبری: اجازه هیچ‌گونه بازرسی از مراکز نظامی و گفت‌وگو با دانشمندان هسته‌ای داده نخواهد شد

اجازه نمی‌دهیم

اجازه نمی‌دهیم
مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه ملت ایران، عزت خود را به‌وسیله اسلام و حرکت و آرمان‌های انقلابی به دست آورده است، به وجود برخی چالش‌ها در مقابل نظام اسلامی اشاره کردند و گفتند: ما از این چالش‌ها هیچ ابا و واهمه‌ای نداریم زیرا وجود چالش نشان‌دهنده تحرک، زنده و فعال بودن و حرکت روبه رشد است.
رهبر انقلاب تاکید کردند: ملت ایران، از این چالش‌ها، با قدرت و با توکل بر خدا و با اعتمادبه‌نفس، عبور خواهد کرد. حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای یکی از این چالش‌ها را زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای دانستند و خاطرنشان کردند: دشمنان، همچنان ملت ایران و مسوولان را به خوبی نشناخته‌اند که حرف زور می‌زنند زیرا ملت و دولت برآمده از این ملت، هیچ‌گاه تسلیم حرف زور نخواهند شد. رهبر انقلاب یک نمونه از زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل در مذاکرات هسته‌ای را، درخواست برای بازرسی از مراکز نظامی و گفت‌وگو با دانشمندان و محققان ایرانی بیان کردند و افزودند: همان‌گونه که قبلاً هم گفته شد، اجازه هیچ‌گونه بازرسی از هیچ‌یک از مراکز نظامی و همچنین گفت‌وگو با دانشمندان هسته‌ای و سایر رشته‌های حساس و اهانت به حریم آنها، داده نخواهد شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: من اجازه نخواهم داد که بیگانگان بیایند و با دانشمندان و فرزندان عزیز و برجسته این ملت صحبت و از آنان بازجویی کنند. ایشان با تاکید بر اینکه هیچ ملت و دولت عاقلی اجازه چنین کاری را نمی‌دهد، گفتند: دشمن پررو و وقیح، انتظار دارد که ما اجازه دهیم آنها با دانشمندان و محققان ما درباره یک پیشرفت اساسی بومی و ملی گفت‌وگو کنند اما مطلقاً چنین اجازه‌ای داده نخواهد شد. رهبر انقلاب خاطر‌نشان کردند: این موضوع را دشمنان نظام اسلامی و همه کسانی که منتظر تصمیم نظام هستند، به روشنی متوجه شوند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مسوولان عزیز کشور که با شجاعت در این میدان حرکت می‌کنند، بدانند که تنها راه مقابله با دشمن وقیح، عزم راسخ و عدم انفعال است. ایشان تاکید کردند: مسوولان و مذاکره‌کنندگان باید پیام عظمت ملت ایران را در مذاکرات نشان دهند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه به برخی خبرها مبنی بر تلاش مشترک دشمنان و برخی مسوولان سفیه منطقه خلیج فارس برای کشاندن جنگ‌های نیابتی به نزدیکی مرزهای ایران اشاره و تاکید کردند: پاسداران انقلاب اسلامی و همه پاسداران حریم امنیت ملی در نیروهای مسلح هوشیار و بیدارند و اگر شیطنتی صورت بگیرد، واکنش جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت خواهد بود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها