شناسه خبر : 1103 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها

ایرنا: مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی نفت گفت: هرچند به دنبال فروش نفت ایران در همه بازارهای مصرف هستیم، اما پس از رفع تحریم‌ها، قاره آسیا همچنان به عنوان بازار اصلی صادرات نفت خام ایران باقی خواهند ماند.

ایسنا: رئیس کمیته بازنگری قراردادهای نفتی از بررسی متن قراردادهای جدید نفتی (IPC) در معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری خبر داد و گفت: این قرارداد برای تایید نهایی در اختیار هیات دولت قرار می‌گیرد.

تسنیم: رئیس شورای رقابت به درخواست افزایش ۱۰درصدی قیمت خودرو پاسخ منفی داد و گفت: به ‌دلیل پایین بودن کیفیت خودروهای شرکت سایپا به ‌خصوص پراید، در نظر داریم جریمه بر این شرکت اعمال کنیم.

مهر: معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت خودروسازی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد داشت که با افزایش ۲۰درصدی در سال جاری به تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار دستگاه خواهد رسید.

تسنیم: معاون نظارتی بانک مرکزی با اعلام اینکه بانک مهر اقتصاد و موسسه آرمان در حال حاضر مجوز بانک مرکزی را ندارند، گفت: این دو بانک و موسسه در حال گرفتن مجوز هستند.

ایسنا: رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران با اشاره به اینکه ذخایر معدنی کشور 57 میلیارد تن است، گفت: 37 میلیارد تن از این مقدار ذخایر قطعی هستند.

ایرنا: رئیس کل گمرک ایران با اعلام ادامه روند مثبت شدن تراز بازرگانی گفت: میزان صادرات از اول سال تا بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه معادل هفت میلیارد و 700 میلیون دلار و میزان واردات در این مدت معادل پنج میلیارد و 500 میلیون دلار بوده است.

اقتصادنیوز: در میان مناطق آزاد کیش، قشم، چابهار و اروند؛ جزیره کیش با قیمت هر مترمربع 22 میلیون تومان، گران‌ترین و بندر چابهار با قیمت هر مترمربع 550 هزار تومان، ارزان‌ترین واحدهای مسکونی را در خود جای داده است.

تسنیم: وزیر امور اقتصادی و دارایی پرداخت سودهای ۱۹ تا ۲۰درصدی به سپرده‌های سه‌ماهه و شش‌ماهه را موجب ورشکستگی بانک‌ها دانست و گفت: هیچ موقع شورای پول و اعتبار درباره سودهای زیر یک سال نرخ تعیین نمی‌کرده است.

ایسنا: گزارش بانک مرکزی حاکی از آن است که شاخص بهای مسکن اجاره‌ای در مناطق شهری در زمستان سال قبل نسبت به پاییز این سال 7/2 درصد افزایش پیدا کرده و این شاخص در تهران نیز رشدی 3/2درصدی داشته است.

فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی سند سیاستگذاری دولت در بخش تعاون خبر داد و گفت: سال گذشته رشد سه‌درصدی اقتصاد را شاهد بودیم و امسال نیز دولت پیش‌بینی رشد پنج‌درصدی در اقتصاد را دارد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها