شناسه خبر : 10670 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایسنا: سیدمهدی طباطبایی، عضو جامعه روحانیت مبارز: دولت نگذارد گرانی مردم را آزرده کند و به نیازهای معیشتی آنها توجه کند. هر چند بسیاری از عقلا و اقتصاددانان معتقدند دولت میراث‌دار برخی تصمیمات اشتباه دولت قبل بوده است.

فارس: سیداحمد خاتمی، امام‌جمعه موقت تهران: به هم ریختن مجالس به‌خصوص در مجامع فرهنگی و دانشگاهی از هر طرف که باشد چیزی جز شارلاتانیسم نیست؛ بگذارید حرف‌ها زده شود و مخالف و موافق در محیط علمی سخن بگویند.

فارس: علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه: طرفداران الگوی ژاپن اسلامی به عقلانیت ابزاری معتقدند./تفکر نهضت آزادی و خاتمی مقابل تفکر امام بود.

آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی در دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش «پیامبر رحمت و مدارا»: تنها منطق آزاداندیشی تمدن اسلامی می‌سازد./حضرت محمد (ص) محبت را جایگزین نفرت، عزت را جایگزین تحقیر و صلح و دوستی را جایگزین جنگ و دشمنی کرد.

ایرنا: حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: مهدی کروبی مورد احترام امام خمینی (ه) و همچنین بخش مهمی از مردم جامعه است و ابهامی در خصوص او وجود ندارد./ میرحسین موسوی را شخصیتی انقلابی، معتقد و هنوز هم نخست‌وزیر امام خمینی (ره) می‌دانم.

ایرنا: حسن روحانی رئیس‌جمهور، میلاد حضرت مسیح (ع) را به سران کشورهای جهان تبریک گفت.

فارس: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات: سه نفر از سرکردگان گروهک‌های تروریستی در مرز ایران توسط هنگ مرزی دستگیر شدند. این سه نفر قصد انجام عملیات انتحاری در ایام پایانی ماه صفر در هیئت‌های مذهبی تهران را داشتند

فارس: احمد علم‌الهدی امام‌جمعه مشهد: ولایتمداری عده‌ای در کشور مانند ولایی بودن مامون در زمان امام رضا(ع) است.

مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس: ایران به دنبال آرامش و ایجاد صلح پایدار در منطقه است./کاهش قیمت نفت اقدامی توطئه‌آمیز بود.

ایرنا: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی: ایران حتی اگر توافق جامع هسته‌ای کند، به دنبال روابط دیپلماتیک با آمریکا نیست.

ایران: به دولت چه ربطی دارد که در برابر اظهارات شیرزاد و زیباکلام موضع‌گیری کند؟

فارس: امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد: جانشین فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با اشاره به اخطارهای متعدد به هواپیماهای شناسایی نیروهای فرامنطقه‌ای در سه‌شنبه و چهارشنبه هفته پیش: تمامی تحرکات دشمن در خارج از مرزها را رصد می‌کنیم و در صورت نیاز پاسخ لازم را می‌دهیم.

ایرنا: شماره تلفن 111 پل ارتباطی مردم با رئیس‌جمهور در سفر استانی آینده

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها