شناسه خبر : 4698 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

شادمانی شماره ۲۰۰

دویستمین شماره هفته‌نامه تجارت فردا را می‌خوانید

به شماره 200 رسیدیم. بیش از 200 هفته است که تلاش می‌کنیم پلی باشیم میان رویدادهای اقتصادی ایران و جهان و مخاطبان نشریه. پلی میان سیاستگذاران و اقتصاددانان؛ پلی میان اقتصاددانان و فعالان اقتصادی و پلی میان فعالان اقتصادی و سیاستگذاران.
تجارت فردا اکنون به شماره 200 رسیده است و این برای روزنامه‌نگاری ایران، خبری خوب از تداوم انتشار بی‌وقفه یک هفته‌نامه است. زمانی که نخستین شماره‌های نشریه را منتشر می‌کردیم بارها شنیدیم که سخت است نشریه‌ای هفتگی برای اقتصاد منتشر کنید؛ گفته می‌شد جامعه کلنگی ما کوتاه‌مدت است. جامعه‌ای که علاقه به برنامه‌ریزی بلندمدت ندارد و اهل خوانش محصولات فرهنگی در حوزه اقتصاد نیست. گفته می‌شد سخت است که هر هفته نشریه‌ای منطبق بر اقتصاد آزاد منتشر کنید و همواره به این چارچوب وفادار بمانید.
امروز که 200 شماره از انتشار تجارت فردا می‌گذرد با 200 نظری که درباره محتوا، فرم و رویکرد نشریه دریافت کرده‌ایم، احساس خوشایندی داریم.
خوشحالیم که مورد توجه نخبگان جامعه قرار داریم و در میان اقتصاددانان، جامعه‌شناسان، مدیران بخش خصوصی و فعالان اقتصادی، روزنامه‌نگاران، هنرمندان و سیاست‌ورزان، ناشناخته نیستیم. خوشحالیم که بیش از چهار سال است توانسته‌ایم مسیری را که آغاز کرده‌ایم، با تمام سختی‌ها و مشکلات ادامه دهیم و امیدوار باشیم که تجارت فردا همچنان زنده و پویا بماند، حتی اگر ما دیگر نباشیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها