شناسه خبر : 19776 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: وزیر صنعت، معدن و تجارت در واکنش به اعلام رشد صنعتی منفی در سه فصل متوالی سال‌ جاری از سوی پژوهشکده پولی و بانکی گفت: یقین داریم که از ابتدای سال 13۹۵ بخش صنعت کشور، با توجه به شرایط پیش‌آمده، فعال‌تر خواهد شد.

ایسنا: وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن مهر تصویری است از انسان‌هایی که کالا هستند و می‌توانید در هر جایی از این سرزمین آنها را در قفسه جا دهید. نه مساله شهر را می‌بینید، نه مقام انسان را و نه ساختار اجتماعی را، فقط یکسری قفسه است که می‌توانید در آن هم کالا بگذارید و هم انسان.

صدا و سیما: رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: بانک‌ها بیش از هر زمان دیگری متوجه آثار نامطلوب بنگاه‌داری شده‌اند، اما در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی، زمان مناسبی برای واگذاری یکجای این بنگاه‌ها نیست؛ زیرا جذابیت لازم برای عرضه این بنگاه‌ها با قیمت مناسب وجود ندارد.

فارس: مدیرکل میوه‌های گرمسیری و نیمه‌گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال جاری هیچ‌گونه نیازی به واردات میوه نیست و برای تامین میوه شب عید نیز مشکلی وجود ندارد.

ایرنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بدترین سال اقتصادی یک جامعه را پشت‌سر گذاشتیم و عقلانیت و سختکوشی نجات‌مان داد.

مهر: معاون کل سازمان توسعه تجارت با اعلام جزییات مصوبه دولت برای کاهش طبقات تعرفه‌ای واردات از ۱۰ به هشت طبقه برای سال 13۹۵، اعلام کرد: حداکثر تعرفه واردات خودرو برای سال آینده ۵۵ درصد تعیین شد. ضمن اینکه واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی هم همچنان ممنوع است.

ایلنا: مسعود کرباسیان، رئیس‌ کل گمرک ایران گفت: در حال حاضر با دو تا سه میلیارد دلار تراز تجاری مازاد مواجه هستیم که یک فرصت برای کشور محسوب می‌شود.

تسنیم: داوود دانش‌جعفری، وزیر اسبق اقتصاد در برنامه نگاه یک تلویزیون گفت: وقتی در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها بد اقدام شود، دستاورد آن تبدیل به حق می‌شود؛ پس نمی‌توان یارانه را پس از مدتی قطع کرد وگرنه در قانون هم آمده بود که با نوسانات قیمت نفت، نرخ یارانه هم نوسان می‌یابد.

صدا‌و‌سیما: مشاور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: پروازهای لندن-تهران از نیمه دوم اسفند از سر گرفته می‌شود.

ایرنا: معاون ارزی بانک مرکزی از عملیاتی شدن سوئیفت در بانک مرکزی از روز 25 بهمن خبر داد و گفت: هر چند بانک مرکزی و دیگر بانک‌ها از سه هفته پیش به سوئیفت متصل شدند، اما به دلیل پروسه زمانی لازم برای این کار، عملیاتی شدن آن از یکشنبه گذشته آغاز شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها