شناسه خبر : 19833 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

مقام معظم رهبری: یکی از اهداف مذاکرات هسته‌ای گشایش اقتصادی از طریق سرمایه‌گذاری خارجی بود

گشایش اقتصاد با سرمایه خارجی

رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: واقعیت آن است که بعد از مذاکرات طولانی و بستن قرارداد و تمام شدن قضایا، حالا می‌گویند نمی‌گذاریم و صراحتاً تهدید به تحریم جدید می‌کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چهارشنبه گذشته در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، ضمن تشکر صمیمانه از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه پرشکوه ۲۲ بهمن امسال، افزودند: بر اساس گزارش‌های مستند از مراکز معتبر، حضور مردم در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور، نسبت به سال گذشته، به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.
رهبر انقلاب ملت ایران را به حضور همه‌جانبه در انتخابات و دفاع از نظام اسلامی و استقلال و عزت ملی فراخواندند و با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر جبهه بی‌پروا و خطرناک مقابل ملت ایران که تحت نفوذ و سلطه شبکه صهیونیستی قرار دارد، افزودند: سیاست‌های آمریکا و بسیاری از دولت‌های اروپایی، تحت سلطه این شبکه است و عملکرد آمریکایی‌ها در قضیه هسته‌ای نیز باید در این چارچوب ارزیابی شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: بعد از جریان طولانی مذاکرات و سپس توافق هسته‌ای بار دیگر، یک مسوول آمریکایی، در روزهای اخیر گفته است، کاری می‌کنیم که سرمایه‌داران دنیا جرات حضور در ایران را نداشته باشند!
ایشان با تاکید بر اینکه این‌گونه اظهارات نشان‌دهنده عمق دشمنی آمریکا با ملت ایران است، افزودند: یکی از اهداف کسانی که در دو سال اخیر به دنبال مذاکرات هسته‌ای بودند و انصافاً نیز زحمت کشیدند، گشایش اقتصادی از طریق سرمایه‌گذاری خارجی بود اما آمریکایی‌ها اکنون جلوی همین موضوع را هم می‌خواهند بگیرند. رهبر انقلاب اسلامی گفتند: اینکه بارها گفته شد که آمریکایی‌ها غیرقابل‌اعتمادند، معنایش همین است.
ایشان افزودند: البته آنها در دیدارهای خصوصی لبخند می‌زنند، دست می‌دهند و سخنان خوش می‌گویند که این‌گونه رفتارها مربوط به دیدارهای دیپلماسی و خصوصی است و تاثیری در واقعیت ندارد.
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: واقعیت آن است که بعد از مذاکرات طولانی و بستن قرارداد و تمام شدن قضایا، حالا می‌گویند نمی‌گذاریم و صراحتاً تهدید به تحریم جدید می‌کنند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، واقعیت آمریکاست و در مقابل این دشمن، نمی‌توان چشم خود را بست و حمل بر صحت کرد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها