شناسه خبر : 18319 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور در خصوص کاهش نرخ بهره بانکی خبر داد و گفت: کتباً به رئیس‌جمهور نوشتم سپرده قانونی را کم کنید.

ایرنا: رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات 6500 میلیارد‌تومانی به یک فرد خاص در دولت یازدهم پرداخت نشده است، گفت: هنوز نرخ‌های سود مدنظر بانک مرکزی در نظام بانکی کاملاً اجرا نمی‌شود.

فارس: معاون اول رئیس‌جمهور با صدور دستور تشکیل ستادهای بحران آب به وزارت کشور گفت: هشدارهای لازم برای لزوم صرفه‌جویی آب شرب داده شود.

ایسنا: سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: ۱۰ گروه شغلی جدید ملزم به نصب و راه‌اندازی سامانه‌های فروش از ابتدای سال ۹۴ شده‌اند که از جمله شامل فروشندگان لاستیک؛ نمایشگاه‌های اتومبیل؛ فروشندگان مصالح ساختمانی؛ نمایندگی‌‌‌‌های فروش شرکت‌های توزیع کالاهای داخلی و وارداتی (غیر‌اشخاص حقوقی)؛ بار‌فروشان و فروشندگان میوه و تره‌بار و میدان‌داران؛ و فروشندگان تاسیسات الکترونیکی-‌مکانیکی ساختمان می‌شود.

مهر: وزیر کار می‌گوید در طول یک سال اخیر 100 هزار نفر از 200 هزار به‌کارگماری کاریابی‌ها از شغل خود انصراف داده و دوباره به جمع بیکاران پیوسته‌اند. تغییر ذائقه شغلی و گرایش به مشاغل لوکس، از دلایل این پدیده است.

فارس: معاون وزیر صنعت در امور تولید گفت: وزارت صنعت پیشنهاد تغییر تعرفه واردات ۱۵۰۰ ردیف کالا را تهیه کرده که در بین این کالاها، درخواستی برای تغییر تعرفه واردات خودرو وجود ندارد.

ایرنا: معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور از تصویب لایحه ارتقای مدیریت نقدینگی منابع عمومی دولت به منظور پرداخت بهینه منابع به ویژه در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای خبر داد.

ایلنا: از ابتدای امسال تا ۲۴ بهمن‌ماه بالغ بر ۳۸ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال سهم دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده که از این میان، ۲۹۸۷ میلیارد ریال در بورس، ۲۶ هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال در فرابورس، یک میلیارد ریال از طریق مذاکره و هشت هزار و ۶۲۹ میلیارد ریال از طریق مزایده واگذار شده است.

مهر: معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اعلام کرد: از اول اسفندماه قیمت برق خانگی و کشاورزی ۱۰ درصد و قیمت برق تجاری، صنعتی و عمومی ۲۰ درصد افزایش یافت.

ایرنا: دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، آسان شدن روند تولید، توسعه صادرات، انتقال فناوری و تامین نیاز کشور را از اهداف مناطق آزاد در چارچوب اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه، این مناطق به پایگاه تولید و صادرات محصول تبدیل می‌شود.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها