شناسه خبر : 12352 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

فارس: علیرضا مصداقی‌نیا رئیس انجمن علمی بهداشت محیط ایران: نیترات بالا باعث بروز بیماری‌های خونی می‌شود.

خبرآنلاین: تروریست‌ها سه مامور ناجا را در سیستان و بلوچستان به شهادت رساندند.

شهروند: طی بخشنامه‌ای از سوی محمدباقر قالیباف، تبادل اطلاعات سازمانی شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی ممنوع شد.

شهروند: رئیس سازمان میراث فرهنگی در جمع فعالان صنعت هتلداری: باید در ۱۱سال آینده، ۲۵۰ هتل ۴ و ۵ ستاره بسازیم.

ایسنا: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از دستگیری فردی خبر داد که از راه قاچاق مواد مخدر طی دو سال مبلغ دو هزار میلیارد تومان به جیب زده است. او افزود: این فرد تنها پنج کلاس سواد دارد.

تسنیم: سعید متصدی، معاون سازمان محیط زیست: آلودگی رادیواکتیو گرد و غبارها در کلانشهرهای تهران، اصفهان، یزد و اهواز موضوعی غیرمحتمل است و جای هیچ نگرانی
نیست.

ایسنا: جمعی از کارگران و نمایندگان تشکل‌های کارگری در اعتراض به موضوع ادغام بیمه درمان تامین اجتماعی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

ایلنا: مسعود سلطانی‌فر، رئیس سازمان میراث فرهنگی: دستگاه‌های متولی قول داده‌اند که فعلاً برای توسعه حرم شاهچراغ(ع) خانه‌های بافت تاریخی را تخریب نکنند.

ایسنا: شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان: توصیه‌ها و تاکیدهای اسناد بین‌المللی نتوانسته در عمل چندان در کاهش خشونت علیه زنان موثر واقع شود، کماکان پدیده خشونت علیه زنان قربانی می‌گیرد و این مورد یک پدیده جهان‌شمول است که یکی از مسائل نگران‌کننده حوزه زنان به شمار می‌رود.

مهر: همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزیستی کشور: تدوین سند جامع سالمندی در محورهای مختلف به اتمام رسید و پس از تصویب شورای ملی سالمندان اجرایی می‌شود. طرح کاهش طلاق به صورت آزمایشی سال گذشته در استان یزد اجرا شد به‌ طوری که باعث رضایت زوجین و همچنین کاهش ۵۰‌درصدی آمار طلاق شد.

مهر: رسول خضری، عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از وجود روغن پالم در تولید بستنی خبر داد و گفت: این روغن دارای اسید چرب اشباع‌شده است و اسانس آن باعث گرفتگی عروق قلب و مغز شده و بروز سکته را افزایش می‌دهد.

ایسنا: سازمان ملل اخیراً از تمام کشورهای عضو این سازمان خواست که برای جلوگیری از ازدواج کودکان، قوانین کاربردی تصویب و اجرا کنند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها