شناسه خبر : 46790 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

همه چیز درباره گلدیکا ؛ مرجع خرید طلای آب شده آنلاین

خرید طلای آب شده یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید به ‌واسطه آن ارزش پس‌انداز خود را حفظ کنید.

همه چیز درباره گلدیکا ؛ مرجع خرید طلای آب شده آنلاین

رپرتاژ آگهی: احتمالا می‌پرسید چرا طلای آب‌شده؟ باید بگوییم در این روش نیازی به پرداخت اجرت و مالیات نیست. شاید نتوانید استفاده زینتی از این طلا داشته باشید اما در عوض سود خوبی دست‌تان را می‌گیرد. البته اگر واقعا هدف‌تان سرمایه‌گذاری است.

نکته بعدی درراستای کسب بازدهی مناسب از خرید طلای آب ‌شده، انتخاب یک وبسایت معتبر سرمایه گذاری درطلای آب شده است. گلدیکا یکی از معتبرترین پلتفرم های دارای پروانه کسب و مجوز از اتحادیه طلاست. شما می‌توانید طلای خود را با فاکتوری معتبر و انگ و وزن درج‌ شده روی آن دریافت کنید و بابت اصالت کالا آسوده‌خاطر باشید.

طلای آب شده چیست؟

«طلای آب‌شده» طلایی است که به‌واسطه ذوب‌کردن طلاهای دست‌دوم، شکسته و حتی شمش تولید می‌شود. در واقع جواهرات دست‌دوم که با نام طلای متفرقه هم معروف هستند، بعداز خریده‌شدن توسط فروشنده به کارگاه‌های مربوطه ارسال می‌شوند تا ازطریق کوره‌های مخصوص ریخته‌گری، ذوب شوند.

در فرایند ریخته‌گری، طلا برای شکل‌دهی از خود ضعف نشان می‌دهد. بنابراین، به‌ واسطه ریختن آلیاژهای دیگر درون کوره، به مقاومت و استحکام طلا کمک می‌شود. به همین دلیل هنگام خرید طلای آب شده، کارشناسان ابتدا آن را به آزمایشگاه های عیارسنجی ری گیری می‌برند تا عیار واقعی آن به‌دست بیاید.

مزایای خرید طلای آب شده برای سرمایه گذاری چیست؟

یکی از سوالات متداولی که خیلی پرسیده می‌شود، در مورد مزایای خرید طلای آب‌شده است. مسلما همه شما تجربه خرید سکه یا جواهرات زینتی را داشته‌اید. در اینجا طلافروشان مبلغی را تحت‌عنوان حق ضرب، اجرت ساخت و مالیات از شما دریافت می‌کنند. اما طلای آب ‌شده هیچ یک از این موارد را شامل نمی‌شود.

مزیت دیگری که خرید و فروش طلای آب شده فراهم می‌کند این است که شما می‌توانید آن را به هر شکلی که دل‌خواه شماست، دربیاورید. مثلا اگر طرح خاصی از زیورآلات مد نظرتان است که نمی‌توانید آن را در بازار پیدا کنید، با داشتن طلای آب‌ شده و سفارش محصول خود به کارگاه‌های جواهرسازی، زیورآلات مورد نظر خود را به‌دست می‌آورید.

در حقیقت شما با خرید طلای آب‌ شده، 2 نشانه را هدف گرفته‌اید. رسیدن به سرمایه‌گذاری سودمند و رسیدن به جواهری که طرحی بی‌همتا دارد.برای سرمایه گذاری روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به سطح ریسک پذیری افراد و میزان بودجه می تواند متغیر باشد اما کارشناسان سرمایه گذاری پیش بینی می کنند که خرید و سرمایه گذاری در طلا می تواند نسبت به دیگر بازارهای موازی بازدهی خوبی نشان دهد. حالا خودتان قضاوت کنید. طلای آب ‌شده بهتر است؟ یا سکه و طلای زینتی؟

معایب خرید طلای آب شده برای سرمایه گذاری چیست؟

در کنار موارد گفته‌ شده، بهتر است در مورد بار منفی خرید طلای آب‌ شده هم برایتان بگوییم تا دقت عمل شما را هنگام خرید افزایش دهیم. تقلب در این سرمایه‌گذاری بالاست. کم‌بودن عیار طلا، وجود ناخالصی‌های زیاد و آلیاژهای دیگری مانند مس یا نقره باعث می‌شود که گاهی اوقات با ریسک زیادی در این روش مواجه شوید.

اگر ریسک‌پذیری بالایی ندارید، همان خرید طلای نو گزینه بهتری برای شما خواهد بود. اگر هم تصمیم دارید با همان طلای آب‌شده پیش بروید، پیشنهاد می‌کنیم از کارشناسان مجموعه بخواهید تا آن را در آزمایشگاه‌ها و تحت‌نظر متخصصان مجرب عیارسنجی کنند. به‌طور کلی، توصیه ما این است که در خرید و فروش طلا هیچ‌گاه هیجان‌زده عمل نکنید؛ چون به‌جای کسب سود متحمل ضرر می‌شوید.

مزایای خرید طلای آب شده در گلدیکا

گلدیکا یک سامانه کاملا معتبر و ثابت‌شده برای معامله طلا با کم‌ترین کارمزد است. برای خرید طلای آب شده در goldika.ir شما هیچ مبلغی بابت اجرت و مالیات نمی‌پردازید و فقط اصل پول طلا را پرداخت می‌کنید.

گلدیکا یک راهکار ایمن برای حفظ ارزش دارایی شماست که در آن امکان خرید طلای آب شده آنلاین، شبانه‌روزی، بدون وقفه و سریع برایتان فراهم است. گلدیکا هیچ‌گونه محدودیتی راجع‌به زمان و مبلغ در نظر نگرفته و شما می‌توانید در کمتر از 2 دقیقه با هر سطحی از دارایی حتی 50هزار تومان اقدام به خرید طلا کنید.

گلدیکا همه مجوزهای قانونی لازم را برای فعالیت دارد و در بازار طلا از سابقه درخشانی برخوردار است. موسسان مجرب این مجموعه تضمین می‌کنند و تعهد می‌دهند که از طلای شما تا لحظه تحویل به‌خوبی نگهداری خواهند کرد. اینها مزایایی هستند که معامله با فروشگاه معتبری مانند گلدیکا برایتان فراهم می‌کند.

گلدیکا همچنین با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین ازجمله علوم داده و تکنیک‌های مختلف هوش مصنوعی، ابزارهایی را برای پیش‌بینی نوسانات لحظه‌ای قیمت فراهم می‌کند. این بازار امن با تسویه ریالی و تحویل فوری با ارائه فاکتور رسمی، تلاش می‌کند تا شما تجربه مفید و خاطره‌انگیزی را از این مجموعه به‌دست بیاورید.

چگونه طلای آب شده از گلدیکا بخریم؟

برای اینکه امکان معامله در سامانه گلدیکا را داشته باشید، ابتدا باید یک حساب کاربری برای خود ردر این نرم‌افزار بسازید. برای این کار نیازی به ضبط ویدیو یا بارگذاری مدارک مختلف نیست. شما تنها در چند دقیقه می‌توانید یک حساب بسازید و معاملات خود را شروع کنید.

ابتدا وارد صفحه ثبت‌نام در گلدیکا شوید و شماره ‌تلفنی که تحت مالکیت خودتان است را وارد کنید. برای شما یک کد تایید پیامک می‌شود که باید آن را به‌همراه انتخاب یک رمز عبور برای واردشدن به حساب کاربری‌تان استفاده کنید.

ازآنجایی‌ که گلدیکا یک پلتفرم خرید طلای آب شده آنلاین است، نیازی نیست که شما حداقل چند ساعت از روز را صرف مراجعه فیزیکی و خرید سنتی کنید. از هرجایی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، حتی در روزهای تعطیل و ساعت‌های پایانی شب امکان معامله برای شما فراهم است.

برای خرید طلا از گلدیکا باید کیف پول خود را در این پلتفرم به مقداری که لازم باشد شارژ کنید؛ چون گلدیکا از موجودی حساب شما در این وبسایت برای خرید استفاده می‌کند. طلای تحویل داده شده در گلدیکا ری گیری شده ودارای شماره انگ معتبر زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر تهران می باشد.

جمع‌بندی

خرید طلای آب شده به‌منزله سرمایه‌گذاری بر یک کالای ارزشمند جهت حفظ ارزش دارایی در شرایط نامطلوب اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است. طلا به‌عنوان یک فلز گران‌بها از قدیم‌الایام تاکنون مورد توجه سرمایه‌گذاران بود. حتی با ظهور بازارهای مالی مختلف و سپرده‌گذاری‌های جدیدی مانند ارز دیجیتال و فارکس، طلا همچنان محبوبیت خود را به‌عنوان ابزار کارآمد معامله‌های مالی حفظ کرد.

سرمایه‌گذاری در بازار طلا به‌شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید دارایی خود را به سکه یا شمش تبدیل کنید. اما طلای آب‌شده، بهترین گزینه‌ای است که معامله با آن هم جنجال کمتری دارد و هم سودآوری بیشتر. در واقع قیمت طلای آب شده به‌دلیل نداشتن مالیات و اجرت پایین است. به همین دلیل، هرکسی با هر بودجه‌ای می‌تواند به سرمایه‌گذاری روی آن فکر کند.

سوالات متداول

1-طلای آب شده یعنی چی؟

به طلاهای دست دوم و شکسته ای که دیگر قابل استفاده نمی باشد و برای استفاده مجدد در کوره های ذوب مورد عملیات قرار گرفته و بصورت شمش در می آیند را طلای آب شده می گویند.

2-چطور باید برای خرید طلای آب شده در گلدیکا اقدام کرد؟

پس از ثبت نام و احراز هویت شما می توانید با واریز ریالی فرایند خرید و فروش خود را طی کنید.

3-آیا می توان طلای آب شده خریداری شده در گلدیکا را بصورت فیزیکی تحویل گرفت؟

طبق اطلاعات وبسایت گلدیکا طلای آب شده خریداری شده در گلدیکا همراه با فاکتور رسمی را می توان تحویل گرفت.