شناسه خبر : 46422 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

دوربین کدام مدل آیفون بهتر است؟

بسیاری از خریدارهای آیفون به دلیل کیفیت بالای دوربین، این مدل گوشی را انتخاب می‌کنند. اما دوربین کدام مدل آیفون بهتر است؟

دوربین کدام مدل آیفون بهتر است؟

 رپرتاژ آگهی: در این مقاله به این سوال پاسخ می‌دهیم و روش جدید خرید ایفون قسطی بدون پیش پرداخت را توضیح می‌دهیم. با استفاده از این روش می‌توانید بهترین مدل گوشی آیفون با قدرتمندترین دوربین را خریداری کنید.

معرفی بهترین گوشی‌های آیفون برای عکاسی

گوشی‌های آیفون از نظر عکاسی و فیلم‌برداری حرف اول را می‌زنند. اگر بلاگر یا تولیدکننده محتوای تصویری و ویدئویی هستید، بهتر است سراغ خرید بهترین گوشی‌های آیفون بروید و کیفیت کار خودتان را تضمین کنید. در این بخش، گوشی‌های برتر آیفون از نظر کیفیت دوربین را توضیح می‌دهیم. 

اگر نگران قیمت بالای این موبایل‌ها هستید، می‌توانید از روش خرید آیفون قسطی بدون پیش ‌پرداخت استفاده کنید. با این روش لازم نیست برای خرید آیفون، پول قرض کنید یا زمان زیادی منتظر بمانید، بلکه هزینه گوشی را به صورت اقساطی پرداخت می‌کنید. 

خرید قسطی آیفون ۱۲ پرومکس

گرچه آیفون ۱۲ جزو مدل‌های قدیمی شرکت اپل است و در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است، ولی از نظر عکاسی جزو بهترین بهترین گوشی‌های اپل است. دوربین‌های عقب و جلوی موبایل ۱۲ مگاپیکسلی هستند و می‌توانند تصاویر چشم‌گیری را ثبت کنند. دوربین جلوی گوشی مجهز به یک لنز زاویه باز است و با دیافراگم f/2.2 کار می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید با دوربین جلو، پرتره‌های جذاب بگیرید. 

دوربین عقب گوشی به اندازه دوربین آیفون ۱۳ پرومکس پیشرفته است و امکانات لازم را دارد. این امکانات یک لنز فوق عریض با فاصله کانونی ۱۳ میلی‌متر، لنز استاندارد با زاویه دید و فاصله کانونی ۱۶ میلی‌متری و لنز تله فوتو با فاصله کانونی ۵۲ میلی‌متری هستند. 

نکته مهم این است که دیافراگم‌های آیفون ۱۲ به اندازه دیافراگم ۱۳ پرومکس عریض نیست، ولی می‌تواند با نور زیاد عکاسی کند. آیفون ۱۲ نورهای مختلفی دارد و می‌تواند در حالت شب و فیوژن عمیق عکاسی کند. به‌علاوه، این محصول باکیفیت جزئیات و بافت‌های تصویر را نشان می‌دهد و می‌تواند با استفاده از فناوری 4K Dolby Vision HDR فیلم‌برداری کند.

خرید اقساطی آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های اپل در بازار ایران است و کامل‌ترین مجموعه دوربین را دارد. این گوشی محبوب می‌تواند به صورت HDR فیلم‌برداری کند و مجهز به لرزش‌گیر سنسور-شیفت است. 

شما با خرید قسطی آیفون ۱۳ می‌توانید فیلمی بگیرید که کیفیت آن هزاران برابر از گوشی‌های پرچمدار اندروید بیشتر است. به‌‌علاوه، آیفون ۱۳ از فیلم‌برداری سینماتیک پشتیبانی می‌کند و کامل‌ترین امکانات عکاسی را دارد.

دوربین ایفون 13

خرید قسطی آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس

این دو مدل گوشی جزو بهترین موبایل‌های شرکت اپل برای فیلم‌برداری و عکاسی هستند. اگر به عکاسی خیابانی، تولید محتوای اینستاگرام و تولید محتوای ویدیویی برای یوتیوب علاقه دارید، خرید یکی از این گوشی‌ها را در برنامه‌تان بگذارید. 

درباره ویژگی‌های این گوشی‌های لوکس باید بگوییم که هر دوی آن‌ها صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، تراشه قدرتمند، شارژدهی عالی و عملکرد فوق‌العاده‌ای در دوربین دارند. بنابراین با خرید این گوشی‌ها می‌توانید به معنای واقعی از عکاسی لذت ببرید. 

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس مجهز به ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و اولتراوید سونی هستند. به‌علاوه، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی هم در این موبایل‌ها وجود دارد. لرزش‌گیر اپتیکال OIS با زوم اپتیکال، پشتیبانی از حالت Night Mode و فوکوس خودکار از جمله ویژگی‌های این محصولات هستند. 

دوربین‌های این دو گوشی می‌توانند برای عکاسی ماکرو از فناوری فوکوس خودکار برای تشخیص فاز استفاده کنند و عکس‌ها و ویدئوهای ماکروی جذاب بگیرند. به‌علاوه، دیافراگم اولترا واید این گوشی‌ها بیشتر از دیافراگم آیفون‌های دیگر باز می‌شود و می‌تواند تا ۹۲ درصد جذب نور بیشتری داشته باشد. آخرین نکته اینکه مدل‌های پرو به الگوریتم‌های پردازش تصویر مجهز هستند.

آیفون ۱۴ پرومکس

آیفون ۱۴ یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل است و با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی کار می‌کند. این گوشی ۳ دوربین دارد. دیافراگم دوربین جلو f/1.9 و دیافراگم دوربین‌های عقب به ترتیب f/1.5 و f/2.4 هستند. آیفون ۱۴ لنز تله فوتو ندارد، ولی یک لنز زاویه باز و یک لنز فوق عریض دارد. به‌علاوه، شما می‌توانید با استفاده از این گوشی تا ۶۰ فریم بر ثانیه، ویدئوی 4K بگیرید. حالت سینمایی گوشی هم با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌شود. 

بسیاری از کاربران آیفون ۱۴ معتقدند که این گوشی یک دوربین چندرسانه‌ای است. همه فناوری‌های آیفون ۱۳ در این گوشی وجود دارند، ولی چیزی که آیفون ۱۴ را منحصربه‌فرد کرده‌است، پیشرفت‌های ویدیویی است. آیفون ۱۴ اپل بهترین دوربین هیبریدی است و می‌تواند تایم لپس‌های فوق‌العاده‌ای ضبط کند.

دوربین آیفون 14

مراحل خرید آیفون قسطی بدون پیش‌ پرداخت

برای خرید آیفون قسطی بدون پیش پرداخت باید در سایت‌های خرید قسطی عضو شوید. امروزه، سایت‌ها و موسسه‌های زیادی به دلیل تورم و افزایش قیمت گوشی‌ها شرایط خرید اقساطی را فراهم کرده‌اند. بنابراین، شما می‌توانید با مدارک شناسایی در این سایت‌ها عضو شوید و گوشی مورد علاقه خودتان را خریداری کنید. 

برای ثبت‌نام در سایت‌های فروش آیفون قسطی بدون پیش پرداخت، به مدارک هویتی احتیاج دارید. در مرحله بعد، باید اطلاعات بانکی‌‌ را در سایت وارد کنید و مدارک شناسایی و چک صیادی را در سایت بارگذاری کنید. بعد از تایید مدارک، قرارداد خرید اقساطی آیفون برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید با استفاده از اعتبار دریافتی خرید را شروع کنید.

تا پایان سال ۱۴۰۲، آیفون قسطی بدون پیش پرداخت بخر

در این مقاله، بهترین گوشی‌های شرکت اپل برای عکاسی را معرفی کردیم و ویژگی‌های خاص آن‌ها را توضیح دادیم. اگر می‌خواهید تا آخر سال صاحب گوشی‌های معروف آیفون شوید و کیفیت عکس‌هایتان را تا چند درجه افزایش بدهید، هر چه زودتر در سایت‌های خرید اعتباری ثبت‌نام کنید و آیفون قسطی بخرید. 

برای خرید آیفون قسطی بدون پیش پرداخت به اطلاعات حساب بانکی و چک صیادی احتیاج دارید. بعد از تایید اعتبارسنجی بانکی، اعتبار خرید قسطی را دریافت می‌کنید. در نهایت، شما می‌توانید بعد از بررسی انواع گوشی‌های آیفون، بهترین مدل را خریداری کنید.  

سوالات متداول

مدارک لازم برای خرید آیفون قسطی بدون پیش پرداخت چیست؟

برای خرید اقساطی گوشی آیفون به شناسنامه و چک صیادی احتیاج دارید.

آیا خرید قسطی گوشی اپل به ضامن احتیاج دارد؟

خیر، برای خرید قسطی موبایل آیفون به ضامن احتیاج ندارید.

بهترین گوشی ایفون از نظر دوربین چیست؟

آیفون ۱۳ پرومکس بهترین گوشی آیفون برای عکاسی است. گوشی‌های جدیدتر اپل مثل آیفون ۱۴ و ۱۵ در ایران رجیستر نمی‌شوند.