شناسه خبر : 46372 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

آشنایی با وکیل خانواده اصفهان

در سالهای اخیر تعداد دعاوی خانواده گسترش چشمگیری داشته و با وجود این همه دعاوی در دادگاه خانواده، انتخاب بهترین وکیل خانواده اصفهان چالشی است که برای تمامی زوج ها ایجاد شده است.

آشنایی با وکیل خانواده اصفهان

رپرتاژ آگهی: قطعاً علت حضور شما در این صفحه نیز آشنایی با بهترین وکیل خانواده اصفهان می‌باشد. در این مقاله به ویژگی هایی که حتما باید بهترین وکیل خانواده در اصفهان داشته باشد اشاره می کنیم و شما را در انتخاب وکیل خوب خانواده اصفهان یاری خواهیم کرد.

وکیل خانواده اصفهان کیست؟

میزان شناخت عموم افراد جامعه از وکیل خانوادگی، به آنچه که در برنامه های تلویزیونی و فیلم ها و سریال ها درباره وکلا پخش می شود خلاصه می شود. اما باید گفت که موارد مزبور در بهترین حالت تنها گوشه ای از زندگی و تخصص و مهارت یک وکیل خانوادگی در اصفهان است.

وکیل خانواده اصطلاحا به وکیلی گفته می‌شود که سالیان متمادی در زمینه انواع دعاوی ناشی از روابط خانوادگی فعالیت مستمر داشته و در اکثریت قریب به اتفاق پرونده‌های خانوادگی موفق به اخذ حکم به نفع موکل خود شده است.

البته شایان ذکر است که کمتر وکیلی می‌تواند ادعا کند که در ۱۰۰ درصد پرونده‌های خود رای مثبت گرفته است و این مسئله تقریباً غیر ممکن است و از سوی دیگر انتخاب وکیل مشخصی بعنوان بهترین وکیل خانواده اصفهان تقریبا مساله غیر ممکنی است، لیکن وکیل خانواده شخص متخصصی است که به واسطه کسب تخصص و مهارت و تجربه بسیار زیاد در زمینه کاری خود؛ درصد بالایی از موفقیت را برای موکلین به همراه داشته است.

در واقع بهترین وکیل خانواده اصفهان شخصی است که عمده فعالیت کاری و تمرکز خود را صرفاً به قبول پرونده‌های خانوادگی معطوف داشته و کمتر به سراغ دیگر دعاوی و سایر زمینه‌های حقوقی رفته است.

و دقیقاً به همین خاطر در رشته دلخواه خود توانسته است تجربه‌های عمیق و ارزشمندی را به دست آورد و به همین خاطر تمامی امورات مربوط به پرونده‌های خانوادگی را در سریع‌ترین زمان ممکن و به نحوه احسن مدیریت و راهبری خواهد کرد.

به جهت تعدد و تنوع موضوعات پرونده های خانوادگی، باید گفت که هیچ دو روزی برای وکلای خانواده یکسان نیست و هر روز با مسائل و مشکلات و موکلین مختلفی روبرو خواهد شد و به حل مشکلات آنها خواهد پرداخت.

چه زمانی باید به وکیل خانواده اصفهان رجوع کنیم؟

تصور اشتباهی که اغلب افراد با آن مواجه هستند این است که تصور می کنند فقط و فقط زمانی که یک پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد، باید به وکیل خانواده مراجعه نمایند. این افراد عموما در اعماق ذهن خود، بیشتر به درمان اعتقاد دارند تا به پیشگیری!!!!

به دیگر سخن باور این اشخاص آن است که تا زمانی که مساله به تشکیل پرونده قضایی منتهی نشده، نیازی به استفاده از خدمات وکیل خانواده نیست.

اما برخی دیگر با تعقل و دوراندیشی بیشتر بر این باورند که پیشگیری بهتر از درمان است!!! و اصطلاحا «علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد»

این افراد که عموما افراد موفق تری هستند از زمانی که تصمیم به برگزاری جلسه خواستگاری دارند و علی الخصوص در زمان تشکیل جلسه تعیین مهریه و قبل از اجرای صیغه عقد، برای شناخت حقوق و تکالیف خود و درک هر چه بهتر از وضعیت آینده خود که بزودی در زندگی مشترک با آن مواجه خواهند شد، با مراجعه به بهترین وکیل خانواده، از بهترین مشاوره های خانوادگی وی بهره مند می شوند. و با دید باز و اشراف کامل، نسبت به انعقاد مهم ترین عقد زندگی خود اقدام می نمایند.

وکیل اصفهان بیان می دارد که: همانگونه که افراد در زمان معامله و خرید و فروش های روزمره، خود را از مشاوره های وکیل خوب محروم نمی کنند؛

به طریق اولی در مساله مهم و حیاتی و سرنوشت سازی مثل نکاح که دارای ابعاد حقوقی فراوان و حساسی است نیز باید از همان ابتدای کار از مشاوره های بهترین وکیل خانواده اصفهان بهره مند شوند تا بتوانند بهترین تصمیم را برای آینده خود و همسر و فرزندان خود اتخاذ نمایند.

ویژگی های بهترین وکیل خانواده اصفهان چیست؟

از آنجایی که وکیل خانواده اصفهان با مهم ‌ترین و حساس‌ترین و شخصی‌ترین مسائل مربوط به اشخاص در ارتباط می‌باشد و تصمیمات و مشاوره‌های وی که به زوجین ارائه می‌گردد می‌تواند نقش بسزایی در تصمیمات آنها و تعیین مسیر زندگی آنها ایفا نماید. بنابراین بهترین وکیل خانواده اصفهان لزوماً باید دارای ویژگی‌های مهم و موثر فردی و اجتماعی و شخصیتی و علمی باشد تا مشاوره ‌های وی به حل هرچه بهتر اختلافات کمک نماید.

بهترین وکیل خانواده اصفهان برای وکالت در پرونده های خانوادگی در ابتدا باید صفات و ویژگی های عمومی که تمامی وکلا در تمامی زمینه ها نیاز دارند را داشته باشد. صفات و ویژگی‌های عمومی همچون پاکدستی، سلامت اخلاق، حسن خلق، صداقت، سلامت رفتار، سعه صدر، علم و دانش و آگاهی نسبت به مسائل خانواده، آگاهی از قوانین حاکم بر پرونده های حقوقی و رویه های قضایی موجود در محاکم

بعنوان مثال از آنجایی که قسمت عمده مهریه زوجه را اموال غیر منقول از قبیل ملک و آپارتمان و زمین تشکیل می دهد لذا بهترین وکیل خانواده اصفهان لزوما می بایست در خصوص دعاوی ملکی نیز از اطلاعات قابل قبولی برخوردار باشد که ما اصطلاحا چنین وکیلی را یک « وکیل ملکی اصفهان » می نامیم.

برای تبدیل شدن به یک وکیل خانواده موفق به زمان، آموزش و تجربه قابل توجهی به شرح ذیل نیاز است.

داشتن شاخصه ‌های بارز علمی

1-داشتن شاخصه ‌های بارز علمی

متاسفانه در پاره‌ای از موارد به دلایل مختلف از جمله عدم اشراف علمی و عملی وکیل خانواده و مشاوره‌های غلطی و اشتباهی که به هر یک از زوجین داده می‌شود؛ باعث می‌شود که هم حقوق اولیه و ابتدایی آنها در معرض پایمال شدن و تضیع قرار گیرد و هم اینکه با دامن زدن به اختلافات زوجین؛ نامردگان را به سمت متارکه و طلا طلاق و جدایی سوق دهد.

2-تجربه کافی در پرونده‌های مربوط به دعاوی خانواده

 بهترین وکیل خانواده اصفهان شخصی است که سالیان سال در دعاوی متعدد و مختلف خانوادگی قبول وکالت نموده و در مراجع مختلف با رویه‌های قضایی آشنایی کامل داشته و از روش های صدور دادنامه توسط دادگاه خانواده به خوبی اطلاع دارد.

بهترین وکیل خانواده اصفهان پس از انجام امورات وکالتی متعدد برای موکلین خود از تجربه کافی برخوردار می باشد و تمامی راه‌های دفاع که برای موکل وی قابل تصور می‌باشد را به خوبی می‌داند و تلاش‌های وی منتهی به اخذ بهترین نتایج برای موکلین خود خواهد شد.

3- داشتن حسن شهرت

یکی از اوصاف بارز بهترین وکیل خانواده اصفهان داشتن حسن شهرت در بین همکاران وکیل و همکاران قضایی و علی الخصوص در بین موکلین می‌باشد. و در واقع به واسطه وجود همین خصیصه اخلاقی است که به یکی از بهترین وکیل خانواده اصفهان مبدل شده است.

بسیاری از اشخاص در زمان انتخاب وکیل خانواده در تلاش هستند که از بین تمامی وکلایی که در زمینه پرونده‌های خانوادگی فعالیت دارند؛ بهترین وکیل خانواده را انتخاب نمایند و به وی وکالت دهند. این حسن اعتماد موکلین مسئولیت ویژه‌ای را برای بهترین وکیل اصفهان رقم می‌زند و این مسئله بر وظایف قانونی و وظایف وجدانی وی خواهد افزود.

4- برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و شخصیتی به دور از احساسات

از آنجایی که وکیل خانواده اصفهان طبیعتاً و به اقتضای شغل خود در معرض شخصی ‌ترین و محرمانه‌ترین اطلاعات مربوط به موکلین قرار می‌گیرد و این جزئی از کار و شغل و حرفه او می‌باشد؛ بنابراین لازم است که اخلاق حرفه‌ای را رعایت نموده و اولاً تمامی اطلاعات شخصی موکل را کاملاً محرمانه تلقی نماید و از فاش نمودن آنها تحت هر شرایطی جلوگیری نماید و ثانیاً اینکه در زمان برخورد با موکل به نحوی با ایشان تعامل و گفتگو داشته باشد که موکل در کمال آرامش خاطر و اطمینان تمامی جزئیات پرونده خود را در اختیار وکیل قرار دهد و از سوی وی به شدت احساس امنیت نماید.

در واقع بهترین وکیل خانواده اصفهان شخصی است که هیچ گونه چشم داشتی به و مقام و موقعیت موکلین خود نداشته و با در نظر گرفتن کلیه موازین شرعی و قانونی با موکل خود رفتار خواهد کرد.

5- داشتن اطلاعات اولیه از سایر رشته ها

علاوه بر تمامی مواردی که فوقا گفته شد، وکیل متخصص خانواده بایستی به میزان نسبتاً چشم گیری از توانایی های روان شناسی، و جامعه شناسی و حتی روان کاوی نیز بهره‌مند باشد، تا بتواند علاوه بر درک وضعیت و مشکلات موجود، به راحتی ریشه مشکلات را نیز تشخیص دهد و در  حد توان چاره ای برای آن بیندیشد. چرا که در بسیاری از دعاوی خانوادگی؛ منشأ دعوی جایی غیر از موضوع دعواست.

مصادیق دعاوی خانوادگی چیست؟

وکیل خانواده اصفهان در خصوص مصادیق دعاوی خانوادگی بیان می دارد که: برای احصا و برشمردن این دعاوی ناچارا باید به قوانین موضوعه رجوع نمود.

قوانین مربوط به خانواده در طی این سالها چندین بار دستخوش تغییر شده و در آخرین مصوبه، قانون حمایت خانواده در مورخ 91/12/1 به تصویب رسید.

در این قانون مصادیق دعاوی خانوادگی برشمرده شده و در حال حاضر دادگاه های خانواده بر اساس این قانون، به پرونده های خانواده رسیدگی می نمایند.

وکیل خوب خانواده اصفهان، مصادیق دعاوی خانوادگی را به شرح ذیل می داند:

  •   طلاق توافقی

  •  طلاق به درخواست زوجه

  • طلاق به درخواست زوج

  • ثبات واقعه نکاح

  • عقد موقت

  •  اذن در نکاح

  • مطالبه مهریه

  •  فسخ نکاح

  •  انفساخ نکاح

  •  ابطال عقد نکاح

  •  رجوع از طلاق

  •  بذل مدت در عقد موقت

  •  اثبات رشد

  •  اثبات حجر و رفع آن

  •  اهدای جنین

  •  مطالبه نفقه زوجه

  •  مطالبه نفقه اقارب

  •  مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت

  •  اثبات نسب

  •   تمکین و نشوز زوجه

  •  حضانت اطفال و ملاقات فرزند

  •  استرداد جهیزیه

  •  شروط ضمن العقد نکاح

  •  اجازه ازدواج مجدد برای زوج

  •  هدایای نامزدی

  •  مطالبه خسارت ناشی از بر هم زدن نامزدی

مراحل قبول وکالت در دعاوی خانوادگی توسط وکیل خانواده چیست؟

مراحل قبول وکالت در دعاوی خانوادگی توسط وکیل خانواده چیست؟

از زمانی که موکل تصمیم خود را جهت اعطای وکالت به وکیل اعلام می‌نماید تا زمانی که این کار منتهی به انعقاد قرارداد وکالت می‌شود؛ چندین مرحله وجود دارد که دانستن آن برای شما عزیزان لازم و ضروری است این مراحل عبارتند از:

1-تشکیل جلسه حضوری و استماع اظهارات موکل

در وهله اول وکیل خانواده در اصفهان اقدام به تشکیل یک جلسه مشاوره حضوری برای موکل خود می‌نماید تا از نزدیک با مسائل وی و مشکلات حقوقی او و دغدغه های ذهنی به خوبی آشنا گردد.

در این مرحله وکیل خانواده اصفهان با صبر و حوصله هرچه تمام‌تر و با علاقه و انگیزه و با نیات انسان دوستانه، تمامی اظهارات موکل را به خوبی استماع نموده و با موضوع پرونده خانوادگی وی آشنا می‌شود.

2- بررسی ادله و مستندات موکل

در مرحله بعد لازم است که وکیل خانواده تمامی مدارک؛ ادله و مستندات موکل را بررسی نماید  تا مشخص گردد که ضریب اطمینان و نقاط قوت و ضعف ادله  تا چه میزان می‌باشد تا چه حد احتمال موفقیت برای موکل در این پرونده وجود دارد.

 لازم به ذکر است که جهت اثبات مسائل مربوط به پرونده‌های خانوادگی؛ هیچگونه محدودیتی از جهت ارائه ادله به مراجع قضایی وجود ندارد و همان دلایل و مدارکی که در جهت اثبات سایر مسائل حقوقی و کیفری در قانون ذکر شده؛ در خصوص موضوعات خانوادگی نیز قابل استفاده خواهد بود.

3- ارائه مشاوره خوب و دقیق به موکل

در مرحله بعد وکیل پرونده‌های خانواده اصفهان پس از بررسی ادله موکل و شنیدن صحبت‌های وی بهترین مشاوره‌ خانوادگی را به موکل ارائه می‌نماید  و نقشه راهی را برای او ترسیم می‌نماید تا به بهترین شکل ممکن از تضییع حقوق و منافع موکل جلوگیری به عمل آید.

در واقع یکی از شاخصه‌های متمایز کننده بین «بهترین وکیل خانواده اصفهان» با سایر وکلا در همین امر است  که نامبرده به راحتی و در کمترین زمان ممکن راهکارهای مهم و حیاتی و قابل قبولی را به موکل ارائه می‌نماید تا ضریب اطمینان پرونده بالاتر رود.

4- تعیین و معرفی راهکارهای حقوقی و کیفری که برای موکل قابل تصور است.

در مرحله بعد موکل به طرح دعوی متناسب حقوقی و یا بعضاً دعاوی کیفری ارشاد می‌شود و مرجع صالح نیز برای وی تبیین و معرفی می‌گردد. در واقع می‌توان گفت که تعیین راهکارهایی که با مشکلات فعلی موکل متناسب باشد و البته از ایجاد مسائل و مشکلات آینده جلوگیری نماید را می‌توان ماحصل و نتیجه مشاوره با بهترین وکیل اصفهان دانست.

در صورتی که موکل از خدمات بهترین وکیل خانواده اصفهان استفاده ننماید؛ و با مراجعه به اشخاص غیر ذی صلاح و افرادی که دارای تجربه کافی در زمینه پرونده‌های خانواده نیستند؛ راهنمایی بگیرد؛ در این صورت احتمال دارد که نه تنها مشکل فعلی حل نشود بلکه  دعاوی دیگری را نیز ایجاد نماید و منشأ دردسرهای متعددی برای موکل گردد.

5- مقایسه هر یک از راهکارهای موجود و کمک به موکل جهت انتخاب بهترین گزینه ممکن

در برخی از موارد پاره‌ای از مسائل حقوقی در نگاه اول دارای چندین راهکار حقوقی یا کیفری می‌باشند. اما اینکه کدام یک از این راهکارها نسبت به بقیه مسیرها دارای ارجحیت و اولویت هست و اینکه کدام یک از این پیشنهادها منافع موکل را به نحو بهتری حفظ می‌نماید؛ مسئله‌ای است که بیان آن صرفاً در صلاحیت بهترین وکیل خانواده اصفهان می‌باشد.

در واقع یکی از تخصص‌های وکیل اصفهان مقایسه علمی و عملی راهکارهای موجود نسبت به همدیگر و کمک به موکل جهت انتخاب بهترین راهکار می باشد. مشاوره‌هایی که توسط وکیل خوب خانواده اصفهان به موکلین خود ارائه می‌گردد به نحوی خواهد بود که:

اولاً: کمترین هزینه ممکن را در بر خواهد داشت.

ثانیاً: از جهت وقت و زمان صرفه جویی بسیار زیادی خواهد شد

و ثالثا: نیاز به طرح دعاوی تکراری و غیر ضروری نخواهد بود.

6- توافق جهت اخذ وکالت از موکل و انعقاد قرارداد وکالت

پس از آنکه مراحل فوق به خوبی توسط وکیل خوب خانواده اصفهان انجام شد نوبت به انتخاب موکل خواهد رسید. در واقع در این مرحله موکل انتخاب خواهد کرد که انجام امورات پرونده قضائی خود را به وکیل اصفهان محول نماید و یا اینکه شخصاً نسبت به انجام آن اقدام کند.

اگر نامبرده مایل به تفویض وکالت باشد لازم است که توافقات مالی در خصوص میزان حق الوکاله وکیل خانواده انجام گردد و شرایط پرداخت حق الوکاله پرونده خانواده نیز فی مابین طرفین مشخص و معین شود.

7- ارائه دادخواست یا شکوائیه و یا تنظیم لایحه دفاعیه

در صورتی که قرارداد وکالت منعقد گردد؛ وکیل به حسب مدارک و مستندات موکل و بر اساس راهکار که حقوقی که در مراحل قبل مشخص شده است؛ اقدام به تنظیم دادخواست یا شکوائیه و یا لایحه دفاعیه خواهد نمود. و در این راستا از تمامی ابزارها و سازوکارهای قانونی برای دفاع از موکل و پیشبرد هرچه بهتر روند پرونده او استفاده خواهد نمود و سعی خواهد کرد که در کمترین زمان ممکن امورات پرونده به بهترین شکل انجام شود.

8- حضور در جلسه رسیدگی دادگاه و دفاع از موکل

در صورتی که شعبه رسیدگی کننده اقدام به تشکیل جلسه دادرسی نماید مراتب توسط ابلاغیه الکترونیکی به موکل و اصحاب دعوا ابلاغ خواهد شد. و شعبه مزبور روز و ساعت تشکیل جلسه و موضوع پرونده را اطلاع اصحاب دعوا خواهد رساند.

در واقع در این مرحله در اکثر موارد نیازی به حضور شخص موکل در مراجع قضایی نیست و وکیل خوب خانواده اصفهان به نمایندگی از سوی موکل در جلسات دادرسی حاضر شده و از حقوق قانونی و مشروع وی دفاع خواهد نمود.

شما با مراجعه به بهترین وکیل خانواده اصفهان چه مزایای را به دست خواهید آورد؟

1. ارائه مشاوره های قبل از ازدواج

و مخصوصا موارد حقوقی که زوجین می بایست قبل از اجرای صیغه عقد به آن توجه داشته باشند.

2. انجام وظیفه پیشگیرانه

وکیل خانواده اصفهان در مرحله بعد وظیفه پیشگیرانه را خواهد داشت. مثلاً با توضیح کامل و تفهیم شروط ضمن عقد ازدواج، و تعهدات قانونی و اخلاقی هر یک از زوجین نسبت به یکدیگر و بیان و تشریح حقوق متقابل آنان، جلوی بروز اتفاقات ناخوشایند و اختلافات را در آینده خواهد گرفت.

3. جلوگیری از طرح دعاوی بیهوده و اشتباه

در صورتی که هر یک از زوجین درصدد باشند که دعوای خاصی را بطرفیت یکدیگر مطرح نمایند و این دعوی به نحوی باشد که یا اساسا دعوی غیرقانونی و نامشروعی باشد و یا اینکه دعوی ضعیف و بیهوده ای باشد و یا اینکه به جهت ضعف ادله، دعوی به نتجه ای نرسد، در این صورت وکیل خانواده اصفهان با تشریح نواقص فوق، از طرح چنین پرونده ای جلوگیری خواهد کرد و موکل را به مسیر درست و طرح دعوی شایسته ارشاد می کند.

بهترین وکیل خانواده اصفهان با ارائه مشاوره های مطلوب و راهگشا، به موکلین در آسیب پذیرترین نقاط زندگی آنها کمک می کنند و در مسیریابی مواردی مثل طلاق، پرداخت نفقه و مهریه، حضانت و سرپرستی اطفال، و جلوگیری از خشونت خانگی از موکل حمایت خواهد کرد.

از آنجایی که موضوع حضانت و نگهداری اطفال برای اکثر والدین از اهمیت و اولویت بسیار بالایی برخوردار است در این مسیر می توانند از خدمات وکیل حضانت اصفهان استفاده نمایند. شاید کمتر شخصی بداند که انجام کارهای منزل از جمله خانه داری، آشپزی، نگهداری فرزندان، و غیره قانونا بر عهده زوجه نیست و نمی توان زوجه را به انجام این کارها مکلف نمود.

لیکن در عرف و فرهنگ اقوام مختلف در کشورمان زوجه با دلسوزی هر چه تمام تر تمامی امورات خانواده را به نحو احسن انجام می دهند. وکیل خانواده اصفهان در این باره می گوید که: زوجه حق مطالبه اجرت این اقدامات را خواهد داشت و به این امر اصطلاحا اجرت المثل ایام زوجیت گفته می شود.

زوجه می تواند با کمک وکیل اجرت المثل ایام زوجیت؛ دستمزد این خدمات خود را مطالبه و دادخواست مربوطه را تنظیم و ارائه نماید.

در چه پرونده هایی می توان از وکیل خانواده استفاده کرد؟

دعاوی و پرونده هایی که از روابط خانوادگی نشات می گیرد مشتمل بر تعداد زیاد و قابل  توجهی می باشد. برخی از این دعاوی نسبت به سایر دعاوی پرتکرار تر و برخی دیگر حساس تر و سرنوشت سازتر می باشند. هر چند امکان دارد که زوج یا زوجه بتوانند برخی از پرونده های خانواده را شخصا و پس از اخذ مشاوره های خانوادگی از بهترین وکیل خانواده انجام دهند

لیکن در برخی دیگر از دعاوی به جهت حساسیت فوق العاده زیاد و یا ارزش مالی قابل توجهی که در آن دعاوی وجود دارد؛ موکدا بهتر است که از خدمات وکیل خوب خانواده استفاده شود تا از بروز مشکلات بعدی و تضییع حقوق زوجین جلوگیری شود.

از جمله این دعاوی حساس می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. دعوی طلاق به درخواست زوج

  2. دعوی طلاق به درخواست زوجه

  3. دعوی طلاق توافقی

  4. دعوی مطالبه مهریه

  5. دعوی اعسار از پرداخت مهریه

  6. دعوی استرداد جهیزیه

میزان حق الوکاله وکیل خانواده اصفهان چقدر است؟

وکیل خانواده در اصفهان در پاسخ به این سوال که «میزان حق الوکاله وکیل خانواده اصفهان چقدر است؟» بیان می کند:

همانطور که در ابتدای این مقاله عنوان شد انواع و اقسام دعاوی خانوادگی بسیار متنوع و زیاد می باشد و نمی توان برای همه آنها نسخه واحدی پیچید. در واقع هر یک از این دعاوی آثار و شرایط و سختی ها و پیچیدگی های خود را دارد و طریقه دفاع در هر یک از آنها کاملا متفاوت است. بنابراین میزان حق الوکاله آنها ابدا یکسان نبوده و هر کدام از آن موضوعات از شرایط متغیری برخوردار است.

بهترین وکیل مهریه اصفهان چه خدماتی را به موکلین خود ارائه می نماید؟

با توجه به سابقه درخشانی که وکیل مهریه در اصفهان از دعاوی و پرونده های خانوادگی کسب نموده، قطعا خواهد توانست خدمات ویژه و چشمگیری را به موکلین خود ارائه نماید که موارد ذیل تنها گوشه ای از خدمات وکیل مهریه اصفهان می باشد:

  1. قبل از طرح دعوی، مزایای تصمیمی که هر یک از زوجین اتخاذ نموده و نیز نکات مربوط به معایب آنرا به موکل خود گوشزد می کندو به بهترین وجه مشاوره حقوقی مطلوبی را به وی ارائه خواهد نمود.

  2. وکیل مهریه اصفهان آثار احکام مربوط به دعاوی خانواده را  نسبت به خود زوجین و نیز نسبت به اطرافیان علی الخصوص فرزندان تحت حضانت آنان و افراد پیرامون آنها را به خوبی می داند.

  3. بهترین وکیل مهریه اصفهان در صورتی که دعاوی مختلفی بطرفیت هر یک از زوجین اقامه شده باشد، براحتی می تواند هر یک را به خوبی مدیریت کند.

  4. وکیل وصول مهریه اصفهان در مشاوره های خود به هر یک از زوجین، آنها را نسبت به عواقب احتمالی و قانونی اعمال و تصمیماتشان آگاه می سازد تا ایشان با دید باز بتوانند تصمیمات درست و سرنوشت سازی را در زندگی خود اتخاذ نمایند.

  5. وکیل مهریه در اصفهان در زمان دریافت حق الوکاله، دارای انصاف و عدالت می باشد و با ملاحظه وضعیت مالی زوجین، مبلغ حق الوکاله پرونده مهریه را تعیین می نماید.

  6. با استفاده از تجارب قبلی خود، سعی خواهد نمود که پرونده را به نحوی جهت دهی کند که تا حد امکان، مشکلات و دردسرهای مضاعف حقوقی و کیفری برای زوجین ایجاد نشود.

  7. از آنجایی که طرح عجولانه دعوی، موکل را از دستیابی به نتیجه مطلوب دور خواهد کرد، لذا بهترین وکیل مهریه اصفهان در بدو جلسات مشاوره، مدارک لازم برای طرح دعوی را به موکل گوشزد می کند تا ابتدائا مدارک لازم برای پرونده مهریه تهیه و سپس دادخواست مطالبه مهریه تقدیم گردد.