شناسه خبر : 45980 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی جذاب ترین و بهترین رنگ فرش برای پذیرایی و اتاق خواب

فرش‌ها بخش بزرگی از دکوراسیون اتاق نشیمن را تشکیل می‌دهند و نقش مهمی در ترکیب رنگ پذیرایی و اتاق خواب دارند.

معرفی جذاب ترین و بهترین رنگ فرش برای پذیرایی و اتاق خواب

رپرتاژ آگهی: به‌همین‌خاطر مهم است که برای انتخاب جذاب‌ترین رنگ فرش زمان بگذارید. از آنجایی که پذیرایی یک اتاق اصلی در خانه است، فرش‌های رنگ و لعاب‌دار گزینه مناسبی خواهد بود. در حالی‌که فرش‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد، تصمیم‌گیری در مورد رنگ، بزرگ‌ترین بخش در تصمیم‌گیری است. در ادامه این مطلب قصد داریم جذاب‌ترین و بهترین رنگ فرش برای پذیرایی و اتاق خواب را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس از مطالعه این مطلب بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

فرش‌هایی با رنگ خنثی یا گرم؛ پذیرایی دل‌انگیزی که هیچ‌گاه از آن سیر نخواهید شد

سال‌هاست که رنگ‌های خنثی انتخابی عالی برای پذیرایی هر خانه‌ای به‌شمار می‌رود. رنگ‌های خنثی به دلیل تطبیق‌پذیری بالایی که دارند، به‌راحتی با هر رنگ دیگری ست می‌شوند. رنگ‌هایی همچون فرش کرم، بژ یا خاکستری از این قبیل خواهد بود. در مقابل استفاده از رنگ‌های گرم جذابیت فضا را دوچندان می‌کند. در ادامه با جذاب‌ترین رنگ‌های گرم و خنثی فرش آشنا خواهیم شد.

با فرش‌های بژ، درخشش را به پذیرایی بیاورید

رنگ بژ، یک انتخاب عالی برای دکوراسیون و به‌ویژه فرش پذیرایی است. این رنگ خنثی به طیف گرم شباهت بیشتری دارد؛ به‌همین‌خاطر گرمای مطلوبی را به‌وجود می‌آورد. شما می‌توانید هر رنگی را با فرش بژ ست کنید. به‌عنوان‌مثال مبلمان آبی،‌ پاف‌های چوبی و فرش بژ یکی از جذاب‌ترین ترکیبات به‌شمار می‌رود. همچنین شما می‌توانید فرش سورمهای را با مبلمان کرم و کوسن‌های سورمه‌ای بچینید. اگر در خانه حیوان خانگی دارید، با انتخاب فرش‌های کرم موهای آن‌ها را به‌سادگی پنهان کنید.

فرش قرمز؛ نمادی از زیبایی و تاریخ در قلب خانه شما

استفاده از فرش قرمز ریشه تاریخی دارد. قدیمی‌ترین فرش جهان که در ایران بافته شد، قرمز بود. تا مدت‌ها نیز بیشتر فرش‌های دستباف با رنگ اصلی قرمز بافته می‌شدند. ممکن است فکر کنید استفاده از فرش قرمز در دکوراسیون بیش از حد و شلوغ است و باعث کاهش آرامش خانه می‌شود. اما در مورد فرش ایرانی، رنگ آن علاوه‌بر دلنشینی، گرما و صمیمیت را به خانه می آورد. شما می‌توانید فرش‌های قرمز را با المان‌های خنثی مانند تابلوها، لوستر یا پاف به‌سادگی ست کنید.

فرش قرمز

فرش خاکستری؛ انتخابی بی‌نظیر برای زیباسازی اتاق نشیمن

فرش خاکستری برای القای حس لوکس در پذیرایی، گزینه بسیار عالی به‌شمار می‌رود. همان‌طور که طراح کریستین بنس، توضیح می‌دهد: «به‌جای یک رنگ یکنواخت، ما در این پذیرایی خاکستری را انتخاب کردیم که عمق و زندگی را به آن می‌بخشد». اگر برای انتخاب فرش تردید دارید، خاکستری برای شما مناسب خواهد بود. این رنگ را می‌توان با هر المانی به‌راحتی ست کرد.

فرش‌های سرد را با رنگ‌های جذاب مبلمان زنده بچینید

علاوه‌بر رنگ‌های گرم یا خنثی، فرش‌هایی با طیف سرد نیز برای اتاق پذیرایی مناسب خواهند بود. زمانی‌که فرش آبی، سبز یا بنفش را انتخاب می‌کنید، برای مبلمان و سایر المان‌ها رنگ گرم یا خنثی بهترین انتخاب است. به‌عنوان‌مثال فرش آبی را با مبلمان کرم ست کنید. ترکیب دو رنگ سفید و آبی نیز بسیار جذاب خواهد بود.

فرش‌هایی با رنگ سرد؛ انتخابی ایده‌آل برای فضای آرام اتاق خواب

رنگ اتاق خواب باید آرامش‌بخش باشد. این فضا برای خواب طراحی شده است و باید از هرگونه هیجان دور باشد. بهترین رنگ‌ها برای اتاق رنگ‌های آبی و سبز هستند. با استفاده از فرش‌ و پرده‌ آبی احساس آرامش را به اتاق بیاورید. یادتان باشد که سرویس خواب و سایر المان‌ها را خنثی انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال کمد و میز تحریر را کرمی بخرید. در ادامه با این دو رنگ بیشتر آشنا خواهیم شد.

فرش آبی؛ آرامش و سکوتی دلنشین در اتاق خواب شما

سایه‌های روشن تا متوسط ​​فرش آبی حس آرامش را در فضا القا می‌کند. به‌طور‌خاص، آبی برای اتاق خواب و سایر مناطق آرامش‌بخش ترجیح داده می‌شود. هنگام استفاده از فرش آبی، می‌توانید از عناصر کوچک هیجان‌انگیز دیگر برای دکوراسیون استفاده کنید تا از خسته‌کننده نبودن فضا مطمئن شوید. بهترین ترکیب سفید و آبی یا کرم و آبی است. این ترکیبات علاوه‌بر زیبایی، شما را خسته نمی‌کنند.

فرش آبی

فرش سبز؛ دعوتی از طبیعت برای اتاق خواب‌تان

ما همیشه به‌دنبال راه‌های بیشتری برای وارد کردن فضای باز به خانه خود هستیم. استفاده از عناصر سبز رنگ به دکوراسیون راهی مطمئن برای احساس ارتباط بیشتر با طبیعت خواهد بود. هنگامی‌که فرش هارمونی سبز دارد، همه فضا در برابر پس‌زمینه‌ای از سرسبزی قرار می‌گیرد. رنگ‌های متعددی وجود دارند که به خوبی با سبز هماهنگ می‌شوند. طبیعت سازگار آن به شما امکان می‌دهد طیف وسیعی از سرویس خواب و لوازم جانبی را عوض کنید؛ درست همان‌طور که با یک فرش خنثی ممکن است.

جذاب‌ترین فرش‌های رنگی را از کوروش بخواهید

در این مطلب با رنگ‌های مناسب فرش برای اتاق خواب و پذیرایی آشنا شدیم. رنگ‌های آبی، سبز، خاکستری و بژ برای هر دو فضا مناسب خواهند بود. برای تهیه انواع فرش‌های جذاب با متنوع‌ترین طرح و رنگ می‌توانید به سایت فرش کوروش مراجعه کنید. این مجموعه بزرگ، خرید انواع فرش مدرن و سنتی با طرح و رنگ‌های مختلف با قیمت درب کارخانه به شما تقدیم می‌کند. ویژگی‌های دیگری همچون ارسال به سراسر کشور، گارانتی و خدمات پس از فروش باعث شده است تا کوروش در صدر تولید‌کنندگان قرار بگیرد. برای خرید کافی است به سایت فرش کوروش به آدرس اینترنتی bfarsh مراجعه کنید.