شناسه خبر : 45470 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

افتتاح بهترین مرکز فیزیوتراپی در شیراز - کلینیک فیزیوتراپی سورین

کلینیک‌های فیزیوتراپی دارای میزان قابل توجه ای مراجعه کننده در طول روز می‌باشند که این افراد ممکن است به دلایل متعدد اما با هدف یکسان یعنی رسیدن به بهترین نتیجه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در این مراکز حضور پیدا کنند.

رپرتاژ آگهی: با توجه به اینکه شهر شیراز به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های پزشکی ایران شناخته می‌شود و همواره مراجعه کنندگان زیادی از شهرهای جنوبی و حتی کشورهای همسایه برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند، تصمیم داریم در این مقاله یکی از بهترین مراکز فیزیوتراپی در شیراز را برای شما معرفی کنیم.

با ما همراه باشید تا در ادامه علاوه بر معرفی کامل بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شیراز در خصوص ویژگی‌های یک مرکز فیزیوتراپی خوب نیز با شما صحبت کنیم.

مرکز فیزیوتراپی

چرا کلینیک سورین بهترین مرکز فیزیوتراپی در شیراز است ؟

فیزیوتراپی سورین علاوه بر کادر مجرب و متخصص، دارای به‌روزترین دستگاه‌ها برای درمان بیماری‌های ضعف عضلات کف لگن، دیسک کمر، خارپاشنه و غیره نیز می‌باشد که در ادامه به صورت کامل آنها را بررسی خواهیم کرد. کلینیک فیزیوتراپی سورین به واسطه تعداد قابل توجه مراجعه کنندگان در طول روز و میزان رضایت بالای این افراد از خدمات ارائه شده، به عنوان بهترین مرکز فیزیوتراپی در شیراز شناخته می‌شود.

درمانگرهای کلینیک سورین

کلینیک فیزیوتراپی سورین دارای پرسنل و کادر مجرب فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های شیراز و تهران می‌باشد. فیزیوتراپیست‌های این مجموعه درمانی دارای چندین گواهی حضور در کارگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی از قبیل مکنزی آمریکا، مرکز برگزاری دوره‌های آموزشی دانشگاه گلف مدیکال آمریکا واقع در کشور امارات و غیره می‌باشند. به همین جهت می‌توان از درمانگرهای کلینیک سورین به عنوان باتجربه‌ترین و ماهرترین فیزیوتراپیست های شیراز یاد کرد.

Capture

خدمات کلینیک فیزیوتراپی سورین

کلینیک فیزیوتراپی سورین دارای تعداد بالای کابین‌های مجهز به دستگاه‌های روز دنیا می‌باشد و خدمات متعددی را به بیماران عزیز ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این کلینیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فیزیوتراپی در منزل : در صورتی که بیماران امکان مراجعه حضوری در کلینیک فیزیوتراپی نداشته باشند، متخصصان کلینیک سورین به صورت حضوری به منزل بیمار مراجعه کرده و تمامی مراحل درمانی را به صورت کامل طی خواهند کرد.

لیزر پرتوان و کم توان : از دستگاه لیزر برای درمان دیسک کمر، بهبود زخم، کاهش التهاب و غیره استفاده می‌شود.

بیوفیدبک

بیوفیدبک : یکی از موثرترین روش‌های درمانی برای درمان ضعف عضلات کف لگن که عمدتاً بانوان قبل یا بعد از زایمان با آن مواجه هستند، کمک گرفتن از دستگاه بیوفیدبک می‌باشد. همچنین از این دستگاه برای بهبود بی اختیاری ادرار و مدفوع نیز استفاده می‌شود.

شاک ویو تراپی : شاک ویو بهترین راه حل برای درمان خارپاشنه، درمان تنیس البو، التهاب مفاصل زانو، شانه و غیره می‌باشد.

درای نیدلینگ : سوزن خشک برای بهبود گرفتگی‌های نقطه‌ای، اسپاسم عضلات، افزایش گردش خون و غیره کاربرد دارد.

ماساژ درمانی : ماساژ درمانی توسط متخصص فیزیوتراپی و با توجه به ناحیه تحت درد برای تسکین و رهایی از درد انجام می‌شود.

الکتروتراپی : اگر کمر درد، گردن درد، آرتروز، آسیب دیدگی ورزشی و غیره دارید، می‌توانید با مشورت فیزیوتراپیست خود از این دستگاه برای بهبودی هرچه سریع‌تر کمک بگیرید.

کینزیوتیپ

کینزیوتیپ : معمولاً برای محافظت از اندام‌های حرکتی، بهبود عملکرد حرکتی، جلوگیری از حرکت شدید مفاصل از چسب کینزیولوژی استفاده می‌شود. عمدتاً ورزشکاران از این روش درمانی استفاده می‌کنند.

منوال تراپی : منوال تراپی همان درمان دستی است که در آن فیزیوتراپیست با تکنیک‌های مختلف سعی در رفع محدودیت‌های حرکتی، بهبود گردش خون و غیره دارد.

فیزیوتراپی در منزل شیراز

فیزیوتراپی در منزل شیراز یکی از مهم‌ترین خدماتی است که کلینیک فیزیوتراپی سورین برای بیمارانی که به دلایل متعددی از جمله کهولت سن، انجام جراحی، شکستگی‌های متعدد، مشکلات حرکتی، سکته مغزی و غیره امکان مراجعه حضوری ندارند، در نظر گرفته است. خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط متخصصان کلینیک سورین با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و برنامه‌های درمانی تخصصی انجام می‌شود.

Capture1

بیمه‌های طرف قرارداد کلینیک فیزیوتراپی سورین

همان‌طور که میدانید یکی از فاکتورهای اساسی در انتخاب بهترین مرکز فیزیوتراپی در شیراز، بیمه‌های طرف قرارداد کلینیک می‌باشد. ما سعی داشتیم تا در انتخاب بهترین کلینیک این فاکتور مهم را مد نظر قرار دهیم و کلینیک سورین را به واسطه اینکه طرف قرارداد بیمه‌های متعددی می‌باشد، انتخاب کرده‌ایم. برخی از بیمه‌های طرف قرارداد کلینیک فیزیوتراپی سورین شامل موارد زیر می‌باشد:

  • بیمه نیروهای مسلح

  • بانک رفاه کارگران

  • بیمه کوثر

  • بیمه سلامت

  • بیمه تامین اجتماعی

  • بانک تجارت

  • بیمه آتیه سازان حافظ

  • بانک سپه

کلینیک فیزیوتراپی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

زمان مراجعه به کلینیک‌های فیزیوتراپی حتماً از حرفه‌ای بودن آنها اطمینان حاصل نمایید، چرا که این موضوع به صورت مستقیم بر روی مدت زمان درمان و نحوه بهبودی شما تاثیر دارد. اگر به دنبال یک فیزیوتراپی خوب برای درمان مشکل خود در مدت زمان کوتاهی هستید، سعی کنید فاکتورهای زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مجهز بودن به تجهیزات روز دنیا.

  • محیط کلینیک بایستی آرام، خوش‌بو و دارای طراحی مناسب باشد.

  • حرفه‌ای بودن و تجربه بالای فیزیوتراپیست.

  • محیط کلینیک تمیز و استریل شده باشد.

نتیجه‌گیری

تعداد بالای کلینیک‌های فیزیوتراپی در شیراز ممکن است انتخاب را برای مراجعه کنندگان، سخت و زمان بر کند. ما در این مقاله سعی داشتیم فاکتورهایی که باید زمان انتخاب کلینیک فیزیوتراپی مد نظر داشته باشید را بیان کنیم و بهترین کلینیک فیزیوتراپی شیراز را به شما معرفی کردیم. زمان مراجعه به کلینیک‌های فیزیوتراپی این مورد را در نظر داشته باشید که تجهیزات به روز و تجربه بالای فیزیوتراپیست می‌تواند روند درمان شما را کوتاه کند. امیدواریم این مقاله به شما برای انتخاب بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شیراز کمک کرده باشد.