شناسه خبر : 45441 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی تولیدکننده بادوام ترین جوراب مردانه و زنانه در ایران

تولیدکنندگان بادوام ترین جوراب مردانه و زنانه را چطور پیدا کنیم؟ اگر شغل شما خرید و فروش انواع جوراب است ممکن است برایتان پیش آمده باشد که از یک تولیدکننده جوراب خرید عمده داشته باشید.

معرفی تولیدکننده بادوام ترین جوراب مردانه و زنانه در ایران

رپرتاژ آگهی: ولی مشتریانتان از دوام محصول شما ناراضی باشند، امروز قصد دارین به معرفی یکی از تولیدکنندگان برتر جوراب در ایران بپردازیم که محصولات تولیدی آنها از دوام بی نظیری برخوردار هستند.

تولیدی جوراب آدرین را بشناسید...

تولیدی جوراب آدرین یکی از معتبرترین تولیدکنندگان جوراب در ایران است، یکی از بزرگترین دغدغه های افرادی که در زمینه خریدوفروش جوراب فعالیت می کنند، پیدا کردن یک تولیدکننده معتبر است تا خیالشان از بابت تامین محصول فروشگاه شان راحت شود. متاسفانه برخی از افراد هنگام تولید جوراب از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند و از هر ترفندی برای کاهش قیمت تمام شده جوراب استفاده می کنند، از نخ های ارزان و پلاستیکی گرفته تا نخ های ته مانده انبار تولیدکنندگان پوشاک که تاریخ انقضای آنها گذشته است.

تولیدی جوراب آدرین

تولیدی جوراب آدرین با استفاده از بروزترین دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری و نیروی کار ماهر و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالای بازار اقدام به تولید جوراب می کند، سیستم بافت جوراب آدرین طوری است که جورابها بسیار پرتراکم و ریزبافت هستند، بافت ریز موجب دوام بالا و همچنین باعث بی نقص شدن نقشه جوراب می شود.

چه چیزی باعث دوام بالا در جوراب می شود؟

قبل از اینکه بیشتر به مشخصات جوراب های آدرین بپردازیم، باید بدانیم مهم ترین عوامل دوام کم جوراب چیست؟

همانطور که پیش تر گفته شد نخ استفاده شده در جوراب مهم ترین عامل در دوام آن است، نخ های ارزان، نازک و تاریخ مصرف گذشته زودپاره می شوند، ولی بهتر است بدانید نخ گرانی مثل نخ پنبه هم کم دوام است و در تولید جوراب بهتر است از الیاف مصنوعی ترکیب شده با نخ پنبه مانند نخ ویسکوز یا نخ اسپان استفاده کرد.

مورد بعدی که در دوام جوراب تاثیر گذار است اسپاندکس جوراب است، اسپاندکس همان نخی است که برای زیره جوراب استفاده می شود و نقش کشسانی جوراب را برعهده دارد و بهترین نوع آن اسپاندکس کاور است، اگر این نخ مرغوب نباشد جوراب پس از مدت کمی استفاده و شستشو زود شل می شود و وا می رود. همچنین کش استفاده شده در ساق یا همان انتهای جوراب بهتر است کش کاور 110 باشد تا پاها را تحت فشار قرار ندهد و زود هم شل نشود.

پس هنگام خرید جوراب مردانه یا زنانه حتما به مشخصات مواد اولیه آن دقت کنید تا بادوام ترین جوراب مردانه و زنانه را تهیه کنید. جوراب های آدرین تشکیل شده از نخ اسپان درجه یک، اسپاندکس کاور و کش 110 می باشد که فوق العاده با دوام و نرم و لطیف هستند. همانطور که می دانید قسمت پنجه و پاشنه از آسیب پذیرترین قسمت های جوراب است، باید بدانید که آدرین برای دوام هر چه بیشتر محصولاتش برای این قسمتها نخ دوبله استفاده کرده است.

محصولات تولیدی این کارخانه با دقت تمام تولید و به بازار عرضه می شود هنگام بسته بندی تمام موارد تک به تک مورد بررسی قرار می گیرد و جوراب های دارای ایراد کنار گذاشته می شوند. اگر به دنبال تولیدی با دوام ترین جوراب مردانه و زنانه هستید حتما سری به آدرین بزنید.

یکی دیگر از ویژگی های بارز جوراب های آدرین تنوع در اندازه و طراحی جوراب است، از مهم ترین مواردی که مخصوصا در خرید جوراب زنانه باید به آن توجه کنید تنوع در طرح و رنگبندی جوراب است. جوراب های زنانه باید طرح های شیک و مشتری پسندی داشته باشند و همچنین رنگبندی و ترکیب رنگ صحیحی داشته باشند، اگر شما بهترین جنس جوراب را بخرید و طراحی آن نیز فوق العاده باشد ولی رنگبندی و ترکیب رنگ نقشه جوراب خوب نباشد قطعا در فروش آن به مشکل خواهید خورد.

در آدرین می توانید تجربه فوق العاده ای از خرید انواع جوراب های مچی، جوراب نیم ساق، جوراب ساق دار و ... را که در طرح های مختلف فانتزی، کلاسیک و رسمی  تولید می شوند بدست بیاوردید. تمام طرح ها مهندسی شده و روی آنها مدتها کار شده است و رنگبندی و ترکیب رنگ محصولات آدرین کاملا فکرشده و صحیح انجام شده است.

تولید جوراب با طرح پیشنهادی شما در تولیدی جوراب آدرین

شما قادر به خرید انواع جوراب زنانه و مردانه از یک جین تا 100ها جین در آدرین می باشید، ولی اگر کار شما عمده فروشی جوراب است و به طور گسترده در این زمینه فعالیت می کنید، جوراب آدرین پیشنهاد فوق العاده ای برای شما دارد، در خرید عمده جوراب آدرین شما می توانید هر طرح و مدلی از جوراب را که مد نظر دارید و فروش آن برایتان عالی است انتخاب کنید و آدرین با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن برای شما تولیدکند.

تولید جوراب با طرح سفارشی

تولید جوراب با طرح سفارشی شما مخصوص افرادی است که قصد خرید عمده دارند. هنگام خرید جوراب کسانی بیشترین سود را می کنند که به طور مستقیم از تولیدکننده خرید می کنند، شما به راحتی می توانید با کارشناسان آدرین در ارتباط باشید تا شما را در زمینه خریدوفروش و نحوه سفارش عمده جوراب راهنمایی کنند.

دوام بی نظیر، تراکم بالا، رطوبت گیر و ضد تعریق، تنوع در طرح و رنگ و بسته بندی شیک و مهم تر از همه کمترین قیمت ممکن از ویژگی های تولیدی جوراب آدرین است.